Krem brokułowy

Po dyniowej zupie krem, czas na brokułową! 🙂 Jest to kolejna wyśmienita, niskokaloryczna, szybka w przygotowaniu propozycja dla osób dbających o linię jak i o zdrowie 🙂 Zapraszam! 🙂

Brokuły jak i wszystkie warzywa kapustne często pomijane są w codzienniej diecie, a nie powinno tak być! Oprócz kopalni minerałów i witamin  są źródłem indolo-3-karbinolu i sulforafanu (działanie przeciwnowotworowe).

Indolo-3-karbinol pobudza procesy naprawcze DNAchroni przed czynnikami uszkadzającymi nasze komórki, przez co przypisuje mu się działa antynowotworowe. Sulforafan jest silnym przeciwutleniaczem wykazującym silnie działa antyrakowe.

Dbając o figurę możemy też zadbać o zdrowie i w postaci kremu zafundować sobie codzienną ilość warzyw kapustnych :)))

Nasyci Was na wiele godzin 🙂 Oczyści organizm, oraz odkwasi 🙂 

Nic tylko wcinać! :)))

Krem brokułowy

Składniki (na 1 porcje)

300 ml bulionu warzywnego (sporządziłam według tego przepisu) lub wody

1/2 brokuła

1/2 średniej marchwi

1/3 dużego słodkiego ziemniaka ( około 80 g) lub zwykłego ziemniaka

ząbek czosnku

odrobina ostrej papryki

sól, pieprz

mieszanka suszonych warzyw

łyżka słonecznika

2 łyżki jogurtu naturalnego

Krem brokułowy

Sposób przygotowani

Wywar warzywny lub wodę podgrzewam w garnku, w między czasie myję i rozdzielam brokuła na różyczki

Marchewkę oraz batat myję, obieram ze skórki i kroję w kostkę.

Gdy esencja warzywna zaczyna wrzeć dodaję warzywa, zmniejszam ogień i gotuję około 15 minut (aby warzywa zmiękły, ale nie rozgotowały się).

Dodaję przyprawy i starty ząbek czosnku i miksuję zupę na gładki krem.

Przelewam do miski i dodaję jogurt naturalny.

Na patelni prażę słonecznik (bez tłuszczu) i posypuję nim krem.

Krem brokułowy

Podaję z pieczonymi batatami lub grzankami 🙂

Smacznego! 🙂

Wartości odżywcze:

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!