Zapisz się na mój newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWY MINI KURS AUDIO   „JAK WYJŚĆ Z BŁĘDNEGO KOŁA ODCHUDZANIA I NIE BYĆ WIECZNIE NA DIECIE?”  KLIKNIJ TUTAJ I ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Jeśli jesteś na diecie i chcesz zjeść najpyszniejsze, najlepsze i do tego smakujące jak deser śniadanie, bez wyrzutów sumienia…

To dzisiejszy przepis na biszkoptowy omlet w wersji fit jest dla Ciebie!

Tak rozpisuję takie pyszności na diecie!

Ten przepis pochodzi z letniej edycji gotowych diet, która zbiera niesamowite opinie!

Możesz jeść takie pyszności, bez poczucia, że jesteś na diecie i… CHUDNĄĆ!!

Jest to nie tylko jedno z moich weekendowych śniadań, ale też moich podopiecznych!

Smakuje jak ciasto, można je jeść na diecie ze mną i chudnąć!

Bo moją misją pokazanie Tobie, że na diecie można jeść przepysznie, nie czując, że jest się na diecie!!

Dzięki takiemu podejściu na stałe zmienisz nawyki żywieniowe, a efektem ubocznym będą stracone kilogramy!!

Bez poczucia frustracji, bez produktów „zakazanych”, bez myślenia 0:1!!

Moje podejście i przepisy są wychwalane nie tylko przez moich podopiecznych, ale również przez gości ich imprez czy koleżanki, które są w szoku, że można tak jeść na diecie i jeszcze chudnąć!!

Dieta wcale nie musi być katorgą bez smaku ani również skomplikowana…

A na pewno nie ze mną!

Ze mną wszystkie posiłki mają być przysłowiowym niebem w gębie i takie opinie zbiera letnia edycja gotowych diet!!

Dlatego zobaczysz, że zakochasz się jak ja (i moi podopieczni) w tym przepisie!

Nie martw się, że będziesz długo stała w garach…To przepyszne śniadanie przygotujesz w 15 minut!!

Składniki 

2 jajka (ja używam od zielononóżek 🙂

1 łyżka mąki gryczanej lub pszennej pełnoziarnistej

2-3 łyżeczki erytrolu

0.5 łyżeczki proszku do pieczenia

odrobina oleju kokosowego do smażenia

Dodatki:

pół serka Bieluch lekkiego

garść truskawek

1 nektarynka

Sposób przygotowania

Białka oddziel od żółtek i ubij na sztywną pianę, dodaj żółtka, mąkę, erytrol i proszek do pieczenia.

Na rozgrzanej patelni przetartej tłuszczem wylej masę i piecz na małym ogniu pod przykryciem około 5-7 minut.

Omlet posmaruj serkiem i dodaj owoce.

Prawda, że prosto? 🙂

Smacznego! :)))

Wartości odżywcze z dodatkami:

  • wartość energetyczna 355.5 kcal
  • węglowodany 29.8 g
  • białka 24.1 g
  • tłuszcze 15 g
  • błonnik 3.4  g

Daj mi koniecznie znać czy podoba Ci się ten przepis!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej!:)

Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o letniej edycji gotowych diet to kliknij tutaj!

Bo takie pyszności możesz jeść na diecie ze mną!:) Szybkie w przygotowaniu, pyszne i sycące!:)
skuteczna-dieta-szybkie-przepisy-efekty-od-dietetyka-gotowa-jak-schudnac-co-jeść

 

Jeśli zdecydujesz się na letnią edycję gotowych diet  otrzymasz ode mnie PAKIET WSPARCIA, czyli Wideo Poradnik wraz już 13 modułami z notatkami, poznasz moje złote rady, dostaniesz kopa motywacji i będziesz wiedziała jak poradzić sobie na różnych spotkaniach towarzyskich, jak zapanować nad słodyczami, jak zacząć pić wodę, jaką aktywność wybrać, jak się zmotywować czy jak poprawić samokontrolę, i wiele innych!!:)

Wideo Poradnik to zupełna nowość, coś co sprawia, że nie dostajesz tylko „suchej” diety, lecz także wsparcie motywacyjne, wiedzę i cenne porady, które usłyszałabyś w moim gabinecie!:)

Poradnik to takie odzwierciedlenie konsultacji i porad, które przekazuje swoim podopiecznym, żebyś czuła się zaopiekowana i miała tego motywacyjnego kopniaka ode mnie!:)

Uważam, że to właśnie wsparcie motywacyjne i cenne porady, a nie sucha dieta to ta przysłowiowa wisieńka na torcie gwarantująca sukces i wiarę w swoje możliwości !:)

Warianty diet do wyboru:
  • Dieta klasyczna, dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.
  • Dieta wegetariańska, dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.
  • Dieta dla insulinoopornych, jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.

Kaloryczności diet są stworzone od 1500 kcal do 2300 kcal, jeśli nie wiesz jaką kaloryczność byłaby odpowiednia dla Ciebie napisz do mnie dietetyczniezakrecona@gmail.com  (podaj swój wiek, masę ciała, wzrost, aktywność fizyczną i rodzaj pracy, którą wykonujesz) a ja pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność! 🙂

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 🙂

 

Może chciałabyś spróbować zmiany nawyków z moimi gotowymi planami smacznych i szybkich posiłków wraz z 13 modułami Wideo Poradnika, w którym poprowadzę Cię krok po kroku jak zmienić nawyki?

A może wolałabyś indywidualną konsultacje ze mną? 🙂

DIETa-ze-słodyczami-fit-szybka-tania-prosta-od-dietetyka


fit-serniczek-na-diecie-bez-pieczenia-odchudzanie-fit-deser-szybka-dieta
Przepisy

Fit serniczek na zimno z owocami

Zastanawiałaś się kiedyś, ile razy poddawałaś się na diecie, bo zjadłaś jakiś kawałek ciasta na diecie ❓ „Bo nie dałam rady nawet nie jeść głupich

owsianka-oreo-na-diecie-odchudzająca-fit-dieta-szybka
Przepisy

Owsianka Oreo, czyli idealna owsianka na diecie

Nie wiem czy wiesz, ale.. Tworzę najpyszniejsze owsianki! Dzisiaj mam dla Ciebie moją najnowszą ulubioną owsiankę, czyli… OWSIANKĘ OREO!  Robi się błyskawicznie, jest przepyszna i

Artykuły dietetyczne

Jak wyjść z błędnego koła odchudzania?

Ile razy słyszałaś: „Proszę się więcej ruszać i mniej jeść”? Od koleżanki, rodziców czy lekarza? Jakby to było takie proste… Oczywiście, żeby schudnąć trzeba być

CHCESZ JEŚĆ CO CHCESZ I CHUDNĄĆ?

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie!