-20% Z KODEM: BLACKWEEK20 na wszystkie gotowe diety! Tylko do 28 listopada! Kup teraz!

Malinowy koktajl straciatella, czyli przepyszny koktajl idealny na diecie!

malinowo-czekoladowy-koktajl-dietetyczny-fit-na-diecie

Z okazji Światowego Dnia Czekolady przygotowałam dla Ciebie przepis na przepyszny i idealny na upalne dni koktajl straciatella z malinami!

Uwielbiam takie słodkie święta, a Ty?

Przepis pochodzi z letniej edycji gotowych diet, która zbiera niesamowite opinie!

Oprócz takich pysznych koktajli, na diecie ze mną będziesz jadła lody (tak z lodziarni), fit slodycze takie jak leśny mech bez pieczenia, owsiano orzechowe batony, morelowe kulki mocy i wiele innych!

Bo wiesz, że ze mną nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie‼

Uwielbiam w swoje diety wkomponowywać zdrowe słodycze, a gorzka czekolada jak najbardziej do nich należy!

A czy wiesz, że czekolada ma kilka świetnych właściwości prozdrowotnych?!

Czekolada (a szczególnie ta gorzka):

  • jest bogactwem antyoksydantów, które neutralizują wolne rodniki!
    Dzięki czemu regularnie spożywana zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób cywilizacyjnych, dodatkowo obniża ciśnienie tętniczne krwi!
  • ma działanie antiaging, polifenole zawarte w czekoladzie spowalniają procesy starzenia się‼
  • poprawia nastrój, dzięki dużej zawartości tryptofanu w gorzkiej czekoladzie, który jest potrzebny do syntezy seratoniny (hormonu szczęścia).
  • spożywana regularnie i w umiarkowanych ilościach gorzka czekolada poprawia profil lipidowy i poprawia insulinoowrażliwość!
  • w czekoladach powyżej 70% jest duża zawartość resweratrolu, który ma działanie neuroprotekcyjnie, chroni przed chorobami neurodegeneracyjnymi np. chorobą Alzheimera.

Jednakże, tak zawsze jest jakieś ale!!

Najzdrowszym wyborem będzie gorzka czekolada o zawartości kakao minimum 70%!

Aby otrzymać prozdrowotne właściwości czekolady, wystarczy 1-2 kostki dziennie!

Pomimo, że gorzka czekolada jest zdrowa to ma kalorie, dlatego warto ją dodać do bilansu energetycznego!

Dlatego ja lubię czekoladą urozmaicać różne potrawy tak jak w dzisiejszej propozycji na ten przepyszny koktajl malinowy koktajl!

malinowo-czekoladowy-koktajl-dietetyczny-fit-na-diecie-śniadanie-zdrowe

Składniki

2.5 kostki gorzej czekolady o zawartości minimum 70%
2 garści malin
1-2 łyżki erytrolu (opcjonalnie zależności
od słodkości malin)
1 opakowanie jogurtu islandzkiego typu Skyr

Sposób przygotowania

1. Czekoladę zetrzyj na tarce.
2. Zmiksuj składniki w blenderze.

malinowo-czekoladowy-koktajl-dietetyczny-fit-na-diecie-szybki-na-lato

Smacznego! 🙂

Wartości odżywcze

  • wartość energetyczna 234.4 kcal
  • węglowodany 21.5 g
  • białko: 20.6 g
  • tłuszcze 5.5 g
  • błonnik 8.3 g

Daj mi koniecznie znać czy podoba Ci się ten przepis!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej!:)

Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o letniej edycji gotowych diet to kliknij tutaj!

Bo takie pyszności możesz jeść na diecie ze mną!:) Szybkie w przygotowaniu, pyszne i sycące!:)
skuteczna-dieta-szybkie-przepisy-efekty-od-dietetyka-gotowa-jak-schudnac-co-jeść

 

Jeśli zdecydujesz się na letnią edycję gotowych diet  otrzymasz ode mnie PAKIET WSPARCIA, czyli Wideo Poradnik wraz już 13 modułami z notatkami, poznasz moje złote rady, dostaniesz kopa motywacji i będziesz wiedziała jak poradzić sobie na różnych spotkaniach towarzyskich, jak zapanować nad słodyczami, jak zacząć pić wodę, jaką aktywność wybrać, jak się zmotywować czy jak poprawić samokontrolę, i wiele innych!!:)

Wideo Poradnik to zupełna nowość, coś co sprawia, że nie dostajesz tylko “suchej” diety, lecz także wsparcie motywacyjne, wiedzę i cenne porady, które usłyszałabyś w moim gabinecie!:)

Poradnik to takie odzwierciedlenie konsultacji i porad, które przekazuje swoim podopiecznym, żebyś czuła się zaopiekowana i miała tego motywacyjnego kopniaka ode mnie!:)

Uważam, że to właśnie wsparcie motywacyjne i cenne porady, a nie sucha dieta to ta przysłowiowa wisieńka na torcie gwarantująca sukces i wiarę w swoje możliwości !:)

Warianty diet do wyboru:
  • Dieta klasyczna, dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.
  • Dieta wegetariańska, dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.
  • Dieta dla insulinoopornych, jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.

Kaloryczności diet są stworzone od 1500 kcal do 2300 kcal, jeśli nie wiesz jaką kaloryczność byłaby odpowiednia dla Ciebie napisz do mnie dietetyczniezakrecona@gmail.com  (podaj swój wiek, masę ciała, wzrost, aktywność fizyczną i rodzaj pracy, którą wykonujesz) a ja pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność! 🙂

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 🙂

 

Może chciałabyś spróbować zmiany nawyków z moimi gotowymi planami smacznych i szybkich posiłków wraz z 13 modułami Wideo Poradnika, w którym poprowadzę Cię krok po kroku jak zmienić nawyki?

A może wolałabyś indywidualną konsultacje ze mną? 🙂

DIETa-ze-słodyczami-fit-szybka-tania-prosta-od-dietetyka


dieta-odchudzanie-insulinoopornosc-co-jesc-jesienia-hashimoto-szybko-2-(1) (1)

Newsletter

Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się i otrzymaj 3dniowy jadłospis z najnowszej jesiennej edycji gotowych diet w zupełnie nowymi przepisami i nowymi modułami w Wideo Poradniku!

Wpisz swój adres mailowy, aby skorzystać z najnowszych promocji!