Malinowy koktajl straciatella, czyli przepyszny koktajl idealny na diecie!

malinowo-czekoladowy-koktajl-dietetyczny-fit-na-diecie

Z okazji Światowego Dnia Czekolady przygotowałam dla Ciebie przepis na przepyszny i idealny na upalne dni koktajl straciatella z malinami!

Uwielbiam takie słodkie święta, a Ty?

Przepis pochodzi z letniej edycji gotowych diet, która zbiera niesamowite opinie!

Oprócz takich pysznych koktajli, na diecie ze mną będziesz jadła lody (tak z lodziarni), fit slodycze takie jak leśny mech bez pieczenia, owsiano orzechowe batony, morelowe kulki mocy i wiele innych!

Bo wiesz, że ze mną nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie‼

Uwielbiam w swoje diety wkomponowywać zdrowe słodycze, a gorzka czekolada jak najbardziej do nich należy!

A czy wiesz, że czekolada ma kilka świetnych właściwości prozdrowotnych?!

Czekolada (a szczególnie ta gorzka):

  • jest bogactwem antyoksydantów, które neutralizują wolne rodniki!
    Dzięki czemu regularnie spożywana zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób cywilizacyjnych, dodatkowo obniża ciśnienie tętniczne krwi!
  • ma działanie antiaging, polifenole zawarte w czekoladzie spowalniają procesy starzenia się‼
  • poprawia nastrój, dzięki dużej zawartości tryptofanu w gorzkiej czekoladzie, który jest potrzebny do syntezy seratoniny (hormonu szczęścia).
  • spożywana regularnie i w umiarkowanych ilościach gorzka czekolada poprawia profil lipidowy i poprawia insulinoowrażliwość!
  • w czekoladach powyżej 70% jest duża zawartość resweratrolu, który ma działanie neuroprotekcyjnie, chroni przed chorobami neurodegeneracyjnymi np. chorobą Alzheimera.

Jednakże, tak zawsze jest jakieś ale!!

Najzdrowszym wyborem będzie gorzka czekolada o zawartości kakao minimum 70%!

Aby otrzymać prozdrowotne właściwości czekolady, wystarczy 1-2 kostki dziennie!

Pomimo, że gorzka czekolada jest zdrowa to ma kalorie, dlatego warto ją dodać do bilansu energetycznego!

Dlatego ja lubię czekoladą urozmaicać różne potrawy tak jak w dzisiejszej propozycji na ten przepyszny koktajl malinowy koktajl!

malinowo-czekoladowy-koktajl-dietetyczny-fit-na-diecie-śniadanie-zdrowe

Składniki

2.5 kostki gorzej czekolady o zawartości minimum 70%
2 garści malin
1-2 łyżki erytrolu (opcjonalnie zależności
od słodkości malin)
1 opakowanie jogurtu islandzkiego typu Skyr

Sposób przygotowania

1. Czekoladę zetrzyj na tarce.
2. Zmiksuj składniki w blenderze.

malinowo-czekoladowy-koktajl-dietetyczny-fit-na-diecie-szybki-na-lato

Smacznego! 🙂

Wartości odżywcze

  • wartość energetyczna 234.4 kcal
  • węglowodany 21.5 g
  • białko: 20.6 g
  • tłuszcze 5.5 g
  • błonnik 8.3 g

Daj mi koniecznie znać czy podoba Ci się ten przepis!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej!:)

Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o letniej edycji gotowych diet to kliknij tutaj!

Bo takie pyszności możesz jeść na diecie ze mną!:) Szybkie w przygotowaniu, pyszne i sycące!:)
skuteczna-dieta-szybkie-przepisy-efekty-od-dietetyka-gotowa-jak-schudnac-co-jeść

 

Jeśli zdecydujesz się na letnią edycję gotowych diet  otrzymasz ode mnie PAKIET WSPARCIA, czyli Wideo Poradnik wraz już 13 modułami z notatkami, poznasz moje złote rady, dostaniesz kopa motywacji i będziesz wiedziała jak poradzić sobie na różnych spotkaniach towarzyskich, jak zapanować nad słodyczami, jak zacząć pić wodę, jaką aktywność wybrać, jak się zmotywować czy jak poprawić samokontrolę, i wiele innych!!:)

Wideo Poradnik to zupełna nowość, coś co sprawia, że nie dostajesz tylko „suchej” diety, lecz także wsparcie motywacyjne, wiedzę i cenne porady, które usłyszałabyś w moim gabinecie!:)

Poradnik to takie odzwierciedlenie konsultacji i porad, które przekazuje swoim podopiecznym, żebyś czuła się zaopiekowana i miała tego motywacyjnego kopniaka ode mnie!:)

Uważam, że to właśnie wsparcie motywacyjne i cenne porady, a nie sucha dieta to ta przysłowiowa wisieńka na torcie gwarantująca sukces i wiarę w swoje możliwości !:)

Warianty diet do wyboru:
  • Dieta klasyczna, dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.
  • Dieta wegetariańska, dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.
  • Dieta dla insulinoopornych, jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.

Kaloryczności diet są stworzone od 1500 kcal do 2300 kcal, jeśli nie wiesz jaką kaloryczność byłaby odpowiednia dla Ciebie napisz do mnie dietetyczniezakrecona@gmail.com  (podaj swój wiek, masę ciała, wzrost, aktywność fizyczną i rodzaj pracy, którą wykonujesz) a ja pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność! 🙂

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 🙂

 

Może chciałabyś spróbować zmiany nawyków z moimi gotowymi planami smacznych i szybkich posiłków wraz z 13 modułami Wideo Poradnika, w którym poprowadzę Cię krok po kroku jak zmienić nawyki?

A może wolałabyś indywidualną konsultacje ze mną? 🙂

DIETa-ze-słodyczami-fit-szybka-tania-prosta-od-dietetyka


deser-na-diecie-dla-insulinoopornych-fit-deser-szwarcwaldzki
Przepisy

Fit deser szwarcwaldzki

Deser szwarcwaldzki na diecie❓ Oczywiście, że tak‼ Takie pyszności zjesz ze mną na diecie. Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie‼ Słodycze na diecie ❓

fit-serniczek-na-diecie-bez-pieczenia-odchudzanie-fit-deser-szybka-dieta
Przepisy

Fit serniczek na zimno z owocami

Zastanawiałaś się kiedyś, ile razy poddawałaś się na diecie, bo zjadłaś jakiś kawałek ciasta na diecie ❓ „Bo nie dałam rady nawet nie jeść głupich

owsianka-oreo-na-diecie-odchudzająca-fit-dieta-szybka
Przepisy

Owsianka Oreo, czyli idealna owsianka na diecie

Nie wiem czy wiesz, ale.. Tworzę najpyszniejsze owsianki! Dzisiaj mam dla Ciebie moją najnowszą ulubioną owsiankę, czyli… OWSIANKĘ OREO!  Robi się błyskawicznie, jest przepyszna i

CHCESZ JEŚĆ CO CHCESZ I CHUDNĄĆ?

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie!