-20% Z KODEM: BLACKWEEK20 na wszystkie gotowe diety! Tylko do 28 listopada! Kup teraz!

morelowe-fit-dietetyczne-pralinki-na-diecie

Ekspresowe, pyszne i fit kulki mocy na diecie? Oczywiście!

Mam nadzieję, że dzięki moim przepisom zobaczysz, że zdrowe i dietetyczne przepisy mogą (a według mnie muszą!) być szybkie w wykonaniu, z łatwo dostępnych składników!

I obalę Twoje przekonania, że fit przepisy są czasochłonne, bo to wcale nie prawda!!

Jak doskonale wiesz moją misją jest pokazanie Tobie jak skutecznie zmienić nawyki żywieniowe, bez zbędnych restrykcji i poczucia, że jesteś na diecie!

Dlatego nie eliminuję na diecie słodyczy, pieczywa fast foodów, czyli potraw, które powiedzmy sobie szczerze nie tylko lubimy, ale towarzyszą nam na co dzień…

Bo chcę pokazać Tobie jak wpleść takie potrawy do diet, aby ułatwić proces zmiany nawyków!

A dzięki takim szybkim i przepysznym przepisom NAWET NIE POCZUJESZ, ŻE JESTEŚ NA DIECIE!!

I oto właśnie chodzi, żebyś nie czując, że jesteś na diecie czy że czegokolwiek Tobie brakuje, chudła i osiągnęła swoje wymarzone rezultaty!

Codziennie dostaje wiadomości od osób, które są na moich gotowych dietach że wcale nie czują, że są na diecie, takie miłe komentarze też słyszę w swoim gabinecie dietetycznym w Tychach!!

Co więcej, że nie kuszą ich inne słodycze, bo moje przepisy są tak pyszne, że im ich słodycz zdecydowanie wystarcza!!

Do tego chudną, brzmi jak spełnienie marzeń?

Tak wyglądają diety ode mnie!!

Jesz pysznie, zdrowo, chudniesz i bez poczucia, że jesteś na diecie!!

Ze mną diety są przepyszne, łatwe w przygotowaniu, a co najważniejsze skuteczne!

Nie będziesz marnowała żadnych produktów, nie będziesz jeździła po całym mieście szukając danego produktu, bo wszystkie składniki znajdziesz w zwykłym sklepie!

Ten przepis pochodzi z letniej edycji gotowych diet, która jest już dostępna i zbiera same pozytywne opinie!

Gotowa dieta to doskonałe narzędzie, w którym będziesz jadła takie pyszności i CHUDŁA, ponieważ zbilansowałam tę dietę za Ciebie!

Nie będziesz się musiała martwić co masz jeść, czy możesz to jeść, jak wyliczyć kalorie, tylko zaczniesz działać i to z takimi cudownymi przepisami!

Oczywiście w diecie letniej też rozpisałam lody z lodziarni!

Ale jeśli masz ochotę zrobić coś fit i pysznego w domu to wypróbuj dzisiejszego przepisu!

Bez pieczenia, bez wychodzenia z domu, czyli idealny przepis na upalne dni!

Jeśli tak to przetestuj moje 3 dni wiosennej diety z wiosennej edycji gotowych diet, kliknij tutaj zapisz się na mój newsletter‼

morelowe-fit-pralinki-mocy-na-diecie-bez-daktyli

Składniki na 6 kuleczek

120 g moreli (najlepiej niesiarkowanych)

25 g wiórek kokosowych

50 g orzechów nerkowca

2 łyżeczki nasion chia

2.5 łyżki syropu z agawy

Sposób przygotowania

Zmiksuj morele z syropem, wiórkami, chią i orzechami na gładką masę.

Uformuj kuleczki i odstaw do lodówki na godzinę, aby stężały.

morelowe-fit-dietetyczne-pralinki-na-diecie-bez-cukru

Smacznego! 🙂

Wartości odżywcze 1 kuleczki:

  • wartość energetyczna 160.9 kcal
  • węglowodany 19.9 g
  • białko: 3.1 g
  • tłuszcze 7.1 g
  • błonnik 3.8 g

Daj mi koniecznie znać czy podoba Ci się ten przepis!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej!:)

 

Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o letniej edycji gotowych diet to kliknij tutaj!

Bo takie pyszności możesz jeść na diecie ze mną!:) Szybkie w przygotowaniu, pyszne i sycące!:)
skuteczna-dieta-szybkie-przepisy-efekty-od-dietetyka-gotowa-jak-schudnac-co-jeść

 

Jeśli zdecydujesz się na letnią edycję gotowych diet  otrzymasz ode mnie PAKIET WSPARCIA, czyli Wideo Poradnik wraz już 13 modułami z notatkami, poznasz moje złote rady, dostaniesz kopa motywacji i będziesz wiedziała jak poradzić sobie na różnych spotkaniach towarzyskich, jak zapanować nad słodyczami, jak zacząć pić wodę, jaką aktywność wybrać, jak się zmotywować czy jak poprawić samokontrolę, i wiele innych!!:)

Wideo Poradnik to zupełna nowość, coś co sprawia, że nie dostajesz tylko “suchej” diety, lecz także wsparcie motywacyjne, wiedzę i cenne porady, które usłyszałabyś w moim gabinecie!:)

Poradnik to takie odzwierciedlenie konsultacji i porad, które przekazuje swoim podopiecznym, żebyś czuła się zaopiekowana i miała tego motywacyjnego kopniaka ode mnie!:)

Uważam, że to właśnie wsparcie motywacyjne i cenne porady, a nie sucha dieta to ta przysłowiowa wisieńka na torcie gwarantująca sukces i wiarę w swoje możliwości !:)

Warianty diet do wyboru:
  • Dieta klasyczna, dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.
  • Dieta wegetariańska, dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.
  • Dieta dla insulinoopornych, jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.

Kaloryczności diet są stworzone od 1500 kcal do 2300 kcal, jeśli nie wiesz jaką kaloryczność byłaby odpowiednia dla Ciebie napisz do mnie dietetyczniezakrecona@gmail.com  (podaj swój wiek, masę ciała, wzrost, aktywność fizyczną i rodzaj pracy, którą wykonujesz) a ja pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność! 🙂

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 🙂

 

Może chciałabyś spróbować zmiany nawyków z moimi gotowymi planami smacznych i szybkich posiłków wraz z 13 modułami Wideo Poradnika, w którym poprowadzę Cię krok po kroku jak zmienić nawyki?

A może wolałabyś indywidualną konsultacje ze mną? 🙂

DIETa-ze-słodyczami-fit-szybka-tania-prosta-od-dietetyka


dieta-odchudzanie-insulinoopornosc-co-jesc-jesienia-hashimoto-szybko-2-(1) (1)

Newsletter

Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się i otrzymaj 3dniowy jadłospis z najnowszej jesiennej edycji gotowych diet w zupełnie nowymi przepisami i nowymi modułami w Wideo Poradniku!

Wpisz swój adres mailowy, aby skorzystać z najnowszych promocji!