-20% Z KODEM: BLACKWEEK20 na wszystkie gotowe diety! Tylko do 28 listopada! Kup teraz!

Kolejny przykładowy dzień diety z letniej edycji gotowych diet

dieta-od-dietetyka-tania-gotowa-na-lato-skuteczna-dla-insulinoopornych

Na kolejny letni dzień, kolejny dzień letniego menu z letniej edycji gotowych diet!

Tak możesz jeść lody na diecie i chudnąć!! I to takie z lodziarni!!

Wiesz, że osoby, który kupiły letnią edycję gotowych diet mówią, że robię najpyszniejsze diety?!

Wiesz w czym tkwi mój sekret?

Wybieram zawsze najpyszniejsze przepisy i dopracowuję je do perfekcji, tak by były po prostu nieziemsko smaczne!!

I żebyś nie poczuła, że jesteś na diecie!!

I dzięki temu zmienisz nawyki żywieniowe już na stałe!!

A efektem ubocznym będą stracone kilogramy!!

Taka ze mnie dietetyczka magiczka!

Strasznie jestem dumna i szczęśliwa z moich gotowych diet, które pomogły już tylu osobom zrzucić zbędne kilogramy, zmienić nawyki i poprawić relacje z jedzeniem!

Koniec z myśleniem 0:1, którego jak wiesz po prostu nienawidzę!

Bo tylko powoduje frustracje, gdy nie jest wszystko perfekcyjnie, a powiedzmy sobie szczerze w życiu rzadko coś jest zawsze na 100%…

Dlatego odpuść sobie perfekcję i wypróbuj mojego podejścia!

A czym jest gotowa dieta?

Gotowa dieta to takie narzędzie, dzięki któremu już nie musisz się zastanawiać co jeść, kiedy jeść, bo zrobiłam i zaplanowałam to za Ciebie!!

Na diecie ze mną zjesz takie pyszności:

  • Owsiane orzechowe batony bez pieczenia
  • Ekspresowa granola pistacja
  • Tiramisu malinowe
  • Deser Leśny Mech bez pieczenia
  • Muffinki jagodowe
  • Wariacje na temat letnich kanapek i koktajli!!!
  • Pizza z tortilli!
  • Potrawy na grilla!
  • Morelowe kulki mocy!
  • Przepyszne i ekspresowe obiady!
  • Botwinka
  • Są nawet lody z lodziarni!
  • Ekspresowe sałatki!
  • Rabarbarowe crumble

i wiele innych pyszności!!

Dodatkowo jeśli zdecydujesz się już teraz otrzymasz ode mnie mojego mini e-booka przepiśnika lodowego!

lody-na-diecie-dieta-lodami-skuteczna-tania-pyszna-szybka

 

ŚNIADANIE

TOSTY Z SERKIEM, DŻEMEM I TRUSKAWKAMI
Truskawki – 210 g (3 x Garść)
Serek Bieluch lekki – 75 g (0.5 x Opakowanie)
Chleb żytni razowy – 60 g (2 x Kromka)
Dżem 100% owoców (różne rodzaje) – 45 g (3 x Łyżeczka)
Migdały w płatkach – 20 g (2 x Łyżka)

Czas przygotowania: 5 minut
1. Pieczywo zapiecz w piekarniku, tosterze lub na patelni (bez dodatku tłuszczu).
2. Przesmaruj chleb serkiem, dodaj dżem, pokrojone owoce i posyp płatkami.

K:443.7 / B:16.2 / T:14.6 / WP:66.0 / F:11.9

Fit rada – Nie musisz zapiekać pieczywa na grzanki, możesz zjeść też to śniadanie jako nomalne kanapki. Serek Bieluch Lekki znajdziesz w Kauflandzie, Auchan, Lidlu, Biedronce i często
w małych marketach. Można zamienić go na Skyr.

DRUGIE ŚNIADANIE

LETNI SEREK WIEJSKI Z RZODKIEWKĄ
Serek wiejski (light) – 150 g (1 x Opakowanie)
Rzodkiewka – 75 g (5 x Sztuka)
Szczypiorek – 15 g (3 x Łyżeczka)
Dynia, pestki, łuskane – 15 g (1.5 x Łyżka)
Pieprz czarny mielony – 1 g (1 x Szczypta)

Czas przygotowania: 5 minut
1. Serek wymieszaj z pokrojonymi warzywami, dopraw szczypiorkiem, odrobiną soli i
pieprzu.
2. Zjedz z pestkami dyni.

K:215.0 / B:23.8 / T:8.7 / WP:7.0 / F:3.4

OBIAD

LECZO Z KURCZAKIEM (PRZEPIS NA 2 PORCJE)
Zjedz 1 z 2 porcji
Passata pomidorowa (przecier) – 700 g (7 x Porcja)
Cukinia – 600 g (2 x Sztuka)
Papryka czerwona – 280 g (2 x Sztuka)
Mięso z piersi kurczaka, bez skóry – 200 g (2 x Kawałek)
Papryka zielona – 140 g (1 x Sztuka)
Cebula – 100 g (1 x Sztuka)
Pietruszka, liście – 12 g (2 x Łyżeczka)
Oliwa z oliwek – 10 g (1 x Łyżka)
Mielona słodka papryka – 10 g (2 x Łyżeczka)
Czosnek – 5 g (1 x Ząbek)
Papryka mielona wędzona – 2 g (0.4 x Łyżeczka)
Pieprz czarny mielony – 1 g (1 x Szczypta)
Mielona papryka chili – 1 g (1 x Szczypta)

Dodatkowo:
CHLEB ŻYTNI RAZOWY
Chleb żytni razowy – 60 g (2 x Kromka)

Czas przygotowania: 30 minut
1. Posiekaj cebulę, przeciśnij czosnek przez praskę i podsmaż na oliwie w głębokim
garnku. Dołóż mięso pokrojone w kostkę i duś wszystko około 10 minut.
2. W między czasie pokrój warzywa, dodaj je na patelnię i duś wszystko razem około 5
minut.
3. Zalej pomidorami, dodaj przyprawy i podduś danie około 15 minut. Możesz doprawić je
solą i pieprzem.
4. Wyłóż na talerz i posyp posiekaną pietruszką lub innymi ziołami.

K:566.3 / B:39.1 / T:10.2 / WP:70.5 / F:22.4

lody-na-diecie-fit-dieta-letnia-gotowa-szybka-skuteczna

PODWIECZOREK

LODY NA BAZIE ŚMIETANKI
Lody na bazie śmietanki – 80 g (1 x Porcja)
Fit rada – Możesz wybrać dowolny smak loda na bazie śmietanki 🙂

K:223.2 / B:3.9 / T:12.9 / WP:22.7 / F:0.1

Fit rada – Możesz wybrać dowolny smak loda na bazie śmietanki 🙂 

sałatka-caprese-na-diecie-letnia-dieta-skuteczna

KOLACJA

SAŁATKA CAPRESE
Pomidor – 240 g (2 x Sztuka)
Mozzarella Lekka – 60 g (0.5 x Opakowanie)
Chleb żytni razowy – 30 g (1 x Kromka)
Oliwa z oliwek – 10 g (1 x Łyżka)
Dynia, pestki, łuskane – 10 g (1 x Łyżka)
Czosnek – 5 g (1 x Ząbek)
Oregano (suszone) – 1 g (0.3 x Łyżeczka)

Czas przygotowania: 5 minut
1. Pokrój mozzarellę i pomidora w paski, oprósz oregano i polej oliwą ze zmiażdżonym
czosnkiem.
2. Posyp pestkami.

K:365.0 / B:18.2 / T:20.7 / WP:23.4 / F:6.5 / WW:2.2

SUMA K: 1813.2 B: 101.2 T: 67.1 WP: 189.6 F: 44.3

 

Daj mi koniecznie znać jak podoba Ci się moje podejście i menu!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej!:)

Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o letniej edycji gotowych diet to kliknij tutaj!

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać służę pomocą!:)

Bo takie pyszności możesz jeść na diecie ze mną!:) Szybkie w przygotowaniu, pyszne i sycące!:)
skuteczna-dieta-szybkie-przepisy-efekty-od-dietetyka-gotowa-jak-schudnac-co-jeść

 

Jeśli zdecydujesz się na letnią edycję gotowych diet  otrzymasz ode mnie PAKIET WSPARCIA, czyli Wideo Poradnik wraz już 13 modułami z notatkami, poznasz moje złote rady, dostaniesz kopa motywacji i będziesz wiedziała jak poradzić sobie na różnych spotkaniach towarzyskich, jak zapanować nad słodyczami, jak zacząć pić wodę, jaką aktywność wybrać, jak się zmotywować czy jak poprawić samokontrolę, i wiele innych!!:)

Wideo Poradnik to zupełna nowość, coś co sprawia, że nie dostajesz tylko “suchej” diety, lecz także wsparcie motywacyjne, wiedzę i cenne porady, które usłyszałabyś w moim gabinecie!:)

Poradnik to takie odzwierciedlenie konsultacji i porad, które przekazuje swoim podopiecznym, żebyś czuła się zaopiekowana i miała tego motywacyjnego kopniaka ode mnie!:)

Uważam, że to właśnie wsparcie motywacyjne i cenne porady, a nie sucha dieta to ta przysłowiowa wisieńka na torcie gwarantująca sukces i wiarę w swoje możliwości !:)

Warianty diet do wyboru:
  • Dieta klasyczna, dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.
  • Dieta wegetariańska, dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.
  • Dieta dla insulinoopornych, jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.

Kaloryczności diet są stworzone od 1500 kcal do 2300 kcal, jeśli nie wiesz jaką kaloryczność byłaby odpowiednia dla Ciebie napisz do mnie dietetyczniezakrecona@gmail.com  (podaj swój wiek, masę ciała, wzrost, aktywność fizyczną i rodzaj pracy, którą wykonujesz) a ja pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność! 🙂

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 🙂

 

Może chciałabyś spróbować zmiany nawyków z moimi gotowymi planami smacznych i szybkich posiłków wraz z 13 modułami Wideo Poradnika, w którym poprowadzę Cię krok po kroku jak zmienić nawyki?

A może wolałabyś indywidualną konsultacje ze mną? 🙂

DIETa-ze-słodyczami-fit-szybka-tania-prosta-od-dietetyka


dieta-odchudzanie-insulinoopornosc-co-jesc-jesienia-hashimoto-szybko-2-(1) (1)

Newsletter

Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się i otrzymaj 3dniowy jadłospis z najnowszej jesiennej edycji gotowych diet w zupełnie nowymi przepisami i nowymi modułami w Wideo Poradniku!

Wpisz swój adres mailowy, aby skorzystać z najnowszych promocji!