Chcesz schudnąć....

...ale brakuje Ci pomysłów na zdrowe, smaczne i oszczędzające czas posiłki?

Masz dość restrykcyjnych i monotematycznych diet, na których jesteś głodna?
Chcesz poznać inspiracje i zacząć jeść pysznie i zdrowo?

przekonaj się!

Wypróbuj moją gotową dietę z Wideo Poradnikiem!

Jesienne i szybkie przepisy, porady dietetyka klinicznego oraz praca nad motywacją w jednym miejscu! Do tego w diecie są… słodycze! Tak! Możesz jeść słodycze i dalej chudnąć!

Czy gotowa dieta jest dla mnie?

Chcesz schudnąć, ale brakuje Ci pomysłów na zdrowe, smaczne i oszczędzające czas posiłki?

Przekonasz się, że moje przepisy są ekspresowe, pyszne i łatwe!

Chcesz poznać pyszne, zdrowe i szybkie przepisy, a nie godzinami szukać inspiracji w internecie?

Od dziś będziesz wiedziała co kupować i jak przygotowywać zdrowe i zbilansowane posiłki i chudnąć!

Chcesz zmienić swoje nawyki żywieniowe na stałe?

A nie wpadać w koło błędnego odchudzania, rezygnowania ze słodyczy, a potem powrót do nich i uczucia frustracji?

Chcesz nauczyć się gotować łatwe, zdrowe i smaczne dania, które będą smakować domownikom?

Moje przepisy uwielbiają rodziny moich podopiecznych! A ich pociechy pomagają przygotowywać zdrowe koktajle czy fit batony i wspólnie zajadają się ze smakiem!

Chcesz nauczyć się jak komponować posiłki i nie być głodnym na diecie?

W WideoPoradniku jest cały moduł poświęcony jak sobie radzić, gdy jesteśmy głodne oraz posiłki są tak opracowane, aby syciły na długo.

Jeśli choć raz odpowiedziałaś „TAK”

to gotowa dieta jest dla Ciebie!

Nie jesteś pewna jaki wariant wybrać?

Wybierz opcje dla siebie! Może dieta klasyczna, która nie eliminuje żadnych produktów? Może wegetariańska lub wegańska? A może masz insulinooporność i chcesz jeść zdrowo i ją pokonać?

A może nie chcesz kolejny raz martwić się wypadającymi włosami, kruchymi i łamliwymi paznokciami lub poszarzałą i bez blasku cerą?

Chcesz po prostu zadbać o swój wygląd? Dzięki zdrowej diecie zobaczysz nie tylko zmianę sylwetki, ale też cery!

Chcesz mieć pewność, że to co jesz dostarcza Twojemu organizmowi naprawdę solidną dawkę witamin i składników mineralnych?

Rozwiązanie masz podane na tacy, od teraz nie musisz szukać przepisów! Przepisy, składniki i sposób przygotowania masz w jednym miejscu!

Chcesz zapanować nad słodyczami i przejąć kontrolę?

W WideoPoradniku jest moduł, w którym opowiadam jak przejąć kontrolę nad słodyczami i jak sobie poradzić z nimi na diecie:)

Chcesz jeść zdrowo, ale nie rezygnować ze spotkań towarzyskich i cieszyć się nimi, a nie myśleć o diecie?

W WideoPoradniku jest cały moduł poświęcony jak wyjść towarzysko na diecie, tak abyś wiedziała jak sobie poradzić i nie martwiąc się, że „zmarnowałam cały wysiłek”.

Warianty diet jesiennych do wyboru:

Klasyczna

Dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.

Wegetariańska

Dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.

Dla insulinoopornych

Jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.

Różne kaloryczności do wyboru

Od 1500 kcal do 2300 kcal, jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 🙂 Napisz mi swój rodzaj pracy, aktywność fizyczną, wiek, wzrost i masę ciała 🙂

Czas trwania diety do wyboru

7, 14 lub 28 dni letniego jadłospisu! Decydując się na 28 dni oszczędzasz 234 złote!!!

Ilość posiłków

4 lub 5 posiłków Ty wybierasz ile posiłków wolisz jeść:)

bonus specjalny

Moduły w Wideo Poradniku

Jak zacząć dietę?

Tutaj dowiesz się jak przygotować się do rozpoczęcia diety.

Jak korzystać z gotowej diety?

Z tego modułu dowiesz się jak korzystać z gotowego jadłospisu i poznasz moje triki!

Jak wyjść towarzysko na diecie?

W tym module podpowiem Ci jak pogodzić dietę i życie towarzyskie.

Jak pohamować apetyt na słodycze i nie tylko?

Ten moduł jest dla wszystkich, którzy uwielbiają słodycze 🙂

Jak zacząć pić wodę?

Moje sprawdzone triki na rozpoczęcie picia wody 🙂

Jak pokonać swoje przekonania i osiągnąć sukces?

Czyli o tym jak Twoje nastawienie wpływa na Twój sukces!

Jak zwiększyć samokontrole i nie jeść emocjonalnie?

Czyli o tym jak zapanować nad jedzeniem w gorszych chwilach 🙂

Jak zmotywować się do diety po urlopie?

Czyli o tym co robić, gdy po wakacyjnych podróżach i relaksie… od nowa się zmobilizować 🙂

Triki dietetyczne usprawniające zmianę nawyków

Czyli moje praktyczne porady, aby zminimalizować czas w kuchni do minimum 🙂

Jaką wybrać aktywność, aby efektywnie schudnąć?

Czyli o treningu w diecie 🙂

Sprawdź te błędy dietetyczne!

Czy nie przeszkadzają Tobie w osiąganiu wymarzonych rezultatów!

Dlaczego warto mi zaufać?

Mam super moc! Inspiruję zmiany nawyków żywieniowych i udowodniam, że zdrowe odżywianie potrafi być łatwe, pyszne i szybkie w przygotowaniu!

Nazywam się Paula Jamróz, jestem dietetykiem klinicznym i psychodietetykiem z wieloletnim stażem zawodowym. Dietetyka jest moją największą pasją, jestem na jej punkcie dosłownie zakręcona, stąd nazwa mojej dietetycznej działalności, uwielbiam swoją pracę i tą pasją zarażam swoich podopiecznych!

Moją misją jest pokazanie jak wdrożyć zdrowe nawyki w swoje codziennie życie, już na stałe, a nie jako chwilową przygodę i powrót do starych nawyków, dlatego uczę świadomego żywienia.

Wyznaję zasadę, że dieta przede wszystkim musi być pyszna, prosta w przygotowaniu oraz niedroga, dlatego w swoich jadłospisach i przepisach bazuję na naszych lokalnych i sezonowych produktach.

0 +
Konsutlacji
0
Straconych kilogramów
0 +
Opracowanych indywidualnych diet
0
Lat doświadczenia

Opinie o mnie:

Zobacz jakie maile otrzymywałam po letniej edycji:

UWAGA! ZNIŻKA SPECJALNA!

Do końca -30% rabatu z kodem:  ZAKRECONA30STKA  zostało:

Dieta klasyczna zawiera:

Szczegółową rozpiskę sposobu przygotowania posiłków, produkty podane w miarach domowych oraz gramach.

Fit rady i cytaty motywujące.

Listę zakupów na każdy tydzień, aby ułatwić Tobie planowanie zakupów.

Do wyboru 4 lub 5 posiłków 7, 14 lub 28 dni jadłospisu w różnych wariantach kalorycznych od 1500 do 2300 kcal!

Wideo Poradnik z notatkami

GRATIS! Plannery zdrowego stylu życia!

Dieta klasyczna nie eliminuje żadnych produktów, przeznaczona dla osób, które jedzą mięso i produkty zwierzęce.
Dieta dla insulinoopornych zawiera:

Szczegółowa rozpiska sposobu przygotowania posiłków, produkty podane w miarach domowych oraz gramach.

Fit rady i cytaty motywujące.

Listę zakupów na każdy tydzień, aby ułatwić Tobie planowanie zakupów.

Do wyboru 4 lub 5 posiłków 7, 14 lub 28 dni jadłospisu w różnych wariantach kalorycznych od 1500 do 2300 kcal!

Wideo Poradnik z notatkami

GRATIS! Plannery zdrowego stylu życia!

Dieta dla insulinoopornych zawiera posiłki o niskim indeksie glikemicznym oraz niskim i średnim ładunku glikemicznym.
Dieta wegetariańska zawiera:

Szczegółowa rozpiska sposobu przygotowania posiłków, produkty podane w miarach domowych oraz gramach.

Fit rady i cytaty motywujące.

Listę zakupów na każdy tydzień, aby ułatwić Tobie planowanie zakupów.

Do wyboru 4 lub 5 posiłków 7, 14 lub 28 dni jadłospisu w różnych wariantach kalorycznych od 1500 do 2300 kcal!

Wideo Poradnik z notatkami

GRATIS! Plannery zdrowego stylu życia!

Dieta wegetariańskie to roślinne przepisy bez mięsa, lecz zawierająca nabiał i jaja.

Halo, halo! Jeszcze się zastanawiasz?

Lepszej okazji już nie będzie!

Gotowa dieta i Wideo Poradnik  to inwestycja w Twoje zdrowie i wymarzoną sylwetkę!