dieta-z-fast-foodami-skuteczna-szybkie-efekty-burger-na-diecie-odchudzanie-insulinooporność

Jeśli uwiebiasz stripsy czy nuggetsy, ale chciałabyś poznać ich zdrowszą i pyszniejszą wersję to ten przepis jest dla Ciebie!

Ten przepis pokochana cała Twoja rodzina, a pochodzi on z FAST FOODOWEJ elastycznej diety!

W której poznasz więcej przepisów na takie przepyszne, proste i zdrowsze fast foody, a dzięki elastyczności diety to Ty wybierasz co jesz, w zależności od tego na co masz ochotę, czas i składniki w lodówce!

Dzięki takiemu podejściu na stałe zmienisz nawyki żywieniowe, a efektem ubocznym będą stracone kilogramy!

Bez poddawania się na diecie, bo zjadłaś „niedozwolonego” burgera czy kebaba- TO WSZYSTKO BĘDZIESZ MIEĆ ROZPISANE W DIECIE!

✔Bez poczucia bycia na diecie

✔Bez eliminacji ulubionych produktów

Koniec z:

✖restrykcjami na diecie

✖trzymaniem się sztywno jadłospisu 

✖eliminacją ulubionych produktów 

✖dzieleniem produktów na zakazane i dozwolone

✖błędnym kołem odchudzania 

Bo moją misją pokazanie Tobie, że na diecie można jeść przepysznie, nie czując, że jest się na diecie! 😍

Jest to jeden z ulubionych  przepisów moich podopiecznych i ich rodzin!

Dlatego nie mogło zabraknąć tego przepisu w FAST FOODowej elastycznej diecie, w której możesz jeść fast foody bez wyrzutów sumienia, wybierając co chcesz i..chudniesz!😍

W której zjesz takie pyszności jak:

☑️Burger Drwala
☑️Kebab
☑️Cheese burger
☑️Zapiekankę z serem i pieczarkami
☑️Hot dog
☑️McWrapy
☑️Quirrito
☑️Pizza z mozzarellą
☑️Kapsalon
☑️Chikker z frytkami
☑️Serniczek Oreo
☑️Burger z szarpanym kurczakiem
☑️Tortilla gyros
☑️Tosty z serem i szynką
☑️Owsianka z prażonymi jabłkami
i wiele, wiele innych pyszności!

dieta-z-fast-foodami-skuteczna-szybkie-efekty-burger-na-diecie-odchudzanie-insulinooporność

Składniki na 2 porcje:

✔️2 pomidory

✔️230 g frytek

✔️200 g piersi z kurczaka

✔️ 0.5 opakowania jogurtu naturalnego

✔️ jajko rozmiar M

✔️ 10 łyżek płatków kukurydzianych

✔️ 2 łyżki keczupu

✔️ 1 łyżeczka czosnku granulowanego

✔️1 łyżeczka mielonej słodkiej papryki

✔️1 szczypta curry

  1. Filet z kurczaka pokrój w paski.
  2. W miseczce rozbełtaj jajko, wymieszaj z czosnkiem granulowanym, papryką, curry, solą i pieprzem.
  3. Mocz kawałki kurczaka w cieście i panieruj w rozgniecionych płatkach kukurydzianych.
  4. Ułóż na blaszce z papierem do pieczenia.
  5. Piecz kurczaczki razem z frytkami w 200 stopniach około 20-25 minut na termoobiegu.
  6. Wymieszaj jogurt wymieszaj ze szczyptą czosnku, soli i pieprzu. Podaj kawałki mięsa z frytkami, sosem, keczupem i pomidorami.

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!