Zapisz się na mój newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

Uwaga! Przy zakupie dowolnej diety e-book z zimowymi śniadaniami gratis tylko do 27 grudnia! Kliknij by wybrać dietę

Praliny orzechowo-kokosowe, czyli szybki i pyszny fit deser

Szybkie, łatwe w przygotowaniu, sycące, bez wyrzutów sumienia praliny? Brzmi idealnie? A co jak dodam, że do ich przygotowania wystarczą 3 składniki? I do tego są przepyszne! Prawda, że bajecznie? Niestety … mają jedną wadę… Błyskawicznie znikają! 🙂

 

Ten przepis robi furorę u moich znajomych i rodziny, jedna porcja starczyła mi .. żeby Was nie skłamać, na jeden dzień… A podwójna porcja ledwo dotrwała do powrotu do pracy, bo moja cudowna Mama obiecała swoim koleżankom z pracy…z 40 kuleczek zaniosła im cztery… Nie po cztery… CZTERY! :)))

Co wizyta u mojej cudownej Mamy to muszę pojawiać się z pralinami! :)))

Na szczęście przepis jest banalnie prosty, nie zajmuje więcej niż 15 minut, nie trzeba do niego skomplikowanych składników…

Lepienie kuleczek relaksuje, same pozytywy! :)))

I jedna kuleczka to tylko 70 kcal!!! :)))

Sylwetka nie ucierpi! :)))

Świetnie sprawdzą się do kawy, na spotkanie ze znajomymi, na podwieczorek…. jako małe co nie co :)))

Do tego dwie kuleczki są tak sycące, że pomimo, że są smaczne, ciężko wmusić w siebie kolejną porcję…

Czego chcieć więcej? :)))

Zawierają sporo błonnika, są kopalnią minerałów takich jak magnez, cynk, potas, fosfor, żelazo, wapń oraz witaminy E.

Składniki na około 20 kuleczek

200 g daktyli niesiarkowanych

1 łyżka masła orzechowego Firmowe 100% orzechów Crunchy od Primaviki

70 g wiórków kokosowych niesiarkowanych

Przygotowanie

Daktyle zalej wrzątkiem i odstaw na noc.

Odlej nadmiar wody, dodaj masło orzechowe i wiórki kokosowe i zmiksuj wszystko na gładką masę.

Z masy formułuj kuleczki i obtocz je w wiórkach

I to wszystko! :)))

Pralinki są już gotowe do spożycia, przechowuj w lodówce 🙂

Smacznego!!! :))))

Wartość odżywcza 1 pralinki

wartość energetyczna 69kcal

węglowodany 8,9g

białko 1,1 g

tłuszcz 4,0 g

błonnik 1,9 g

Daj mi koniecznie znać czy podoba Ci się ten wpis!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej ! 🙂

 

Może chciałabyś spróbować zmiany nawyków z moimi gotowymi planami smacznych i szybkich posiłków wraz z 13 modułami Wideo Poradnika, w którym poprowadzę Cię krok po kroku jak zmienić nawyki?

A może wolałabyś indywidualną konsultacje ze mną? 🙂


dlaczego-warto-jeść-regularnie-odchudzanie-skuteczna-dieta
Artykuły dietetyczne

Dlaczego warto jeść regularnie?

Na pewno wiele razy słyszałaś, że warto jeść regularnie… Że jest to ważny element diety odchudzającej… Ale czy zastanawiałaś się kiedyś dlaczego? Czy to rzeczywiście

jak-wytrwać-w-postanowieniach-noworocznych-odchudzanie-dieta
Artykuły dietetyczne

Jak wytrwać w postanowieniach noworocznych?

Msz ambitne postanowienia noworoczne, a po kilku tygodniach już o nich nie pamiętasz? Dlaczego tak się dzieje? W dużej mierze, dlatego, że uważamy, że zmiana

dieta-odchudzanie-insulinoopornosc-co-jesc-jesienia-hashimoto-szybko-2-(1) (1)

Newsletter

Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się i otrzymaj 3dniowy jadłospis z najnowszej jesiennej edycji gotowych diet w zupełnie nowymi przepisami i nowymi modułami w Wideo Poradniku!

Wpisz swój adres mailowy, aby skorzystać z najnowszych promocji!