Zapisz się na mój newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

Uwaga! Przy zakupie dowolnej diety e-book z zimowymi śniadaniami gratis tylko do 27 grudnia! Kliknij by wybrać dietę

Orzechowa granola homade, czyli idealny pomysł na fit śniadanie

Pyszna, szybka w przygotowaniu, mocno orzechowa…

Po prostu genialna! :))) Koniecznie musicie ją spróbować!

Pysznie rozpoczęty dzień gwarantowany! :)))

Uwielbiam śniadania na słodko, a Wy? 🙂

Moi podopieczni wręcz za nimi szaleją! :)))

Zawsze jeśli ktoś ma problem z jedzeniem za dużej ilości słodkości proponuję słodkie posiłki w diecie takie właśnie jak owsianki, granolę, kulki mocy, batony, muffiny  czy koktajle 🙂

Dzięki temu, że smak słodki jest w diecie moi cudowni podopieczni nie podjadają mi słodyczy! :)))

Przestają słodzić i dieta idzie nam cudownie! :)))

To mój mały sekret! 🙂 Nie da się wyeliminować nawyku ! Można go zastąpić lepszym i zdrowszym ! 🙂

I to jest właśnie mój sposób na “podżeraczy” słodkości 🙂

Uczymy się jeść słodko, ale zdrowo! :))))

Fit granolę robi się ekspresowo!

Wystarczą Wam tylko 3 składniki!

Nie zajmie Wam to więcej niż 20 minut i macie już spory zapas na przyszłość! :)))

Zdrowe odżywianie wcale nie jest drogie, długie w przygotowaniu i nie smaczne!

Na pewno nie w moim  wykonaniu! :)))

 

Składniki na porządny słoik 🙂

2,5 szklanki płatków owsianych górskich lub zwykłych

6 łyżek masła orzechowego Firmowe 100% orzechów Crunchy od Primaviki

10 łyżek ksylitolu

szczypta soli

Sposób przygotowania

Piekarnik nastawiamy na 150 stopni

W międzyczasie rozgrzewamy w garnuszku masło orzechowe na małym ogniu mieszamy z ksylitolem

Płatki owsiane zalewamy masą orzechową i dokładnie mieszamy

Równomiernie rozkładamy na blaszce do pieczenia i pieczemy około 10 minut

Po tym czasie otwieramy piekarnik i zostawiamy granolę do ostygnięcia

Granolę przechowujemy w szczelnych słoikach 🙂

Smacznego! :)))

A jakie jest Wasze ulubione śniadanie? :))))

Na słodko czy jednak na słono?

 

Wartości odżywcze dla 1/10 porcji

wartość energetyczna 191,2 kcal

  • węglowodany 25,7 g
  • białka  5,8 g
  • tłuszcze 7,1 g
  • błonnik  1,9 g

Dajcie koniecznie znać jak Wam smakowało!:) 

podpis

Jeśli jesteście zainteresowani, abym stworzyła Wam indywidualnie opracowany jadłospis pod Wasze smaki ,

jednostki chorobowe i styl życia to kliknijcie obrazem i skontaktujcie się ze mną! :))))

Zrób ten pierwszy krok w kierunku wymarzonej sylwetki!! 🙂

Działam mobilnie na terenie Śląska i Krakowa, stacjonarnie przyjmuję w Tychach i Katowicach

serdecznie zapraszam! :)))

 

A oto moje piękne podopieczne, którym dziękuję za zaufanie i jestem dumna z cudownych efektów ! <3

Dołącz do nich, podejmij wyzwanie i zmień swoją sylwetkę razem ze mną! <3

 

Zapraszam Was też na mojego poprzednie wpisy z przykładowymi jadłospisami  :)))

Dieta 1500 kcal przykładowy jadłospis

Fit zapiekanka z kurczakiem i brokułami

Dieta 1500 kcal przykładowy jadłospis

 

dlaczego-warto-jeść-regularnie-odchudzanie-skuteczna-dieta
Artykuły dietetyczne

Dlaczego warto jeść regularnie?

Na pewno wiele razy słyszałaś, że warto jeść regularnie… Że jest to ważny element diety odchudzającej… Ale czy zastanawiałaś się kiedyś dlaczego? Czy to rzeczywiście

jak-wytrwać-w-postanowieniach-noworocznych-odchudzanie-dieta
Artykuły dietetyczne

Jak wytrwać w postanowieniach noworocznych?

Msz ambitne postanowienia noworoczne, a po kilku tygodniach już o nich nie pamiętasz? Dlaczego tak się dzieje? W dużej mierze, dlatego, że uważamy, że zmiana

dieta-odchudzanie-insulinoopornosc-co-jesc-jesienia-hashimoto-szybko-2-(1) (1)

Newsletter

Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się i otrzymaj 3dniowy jadłospis z najnowszej jesiennej edycji gotowych diet w zupełnie nowymi przepisami i nowymi modułami w Wideo Poradniku!

Wpisz swój adres mailowy, aby skorzystać z najnowszych promocji!