Oto i ona, kolejna propozycja pizzy w wersji fit! Tym razem ekspresowa, prosta i przede wszystkim pyszna! Bez skomplikowanych składników! Niskokaloryczna, idealnie sprawdzi się na diecie!

Uwielbiam gotować… i uwielbiam jeść…. ale przede wszystkim jestem troszkę leniuszkiem i jeśli można zaoszczędzić czasu w kuchni to na pewno to zrobię 😀

Dlatego większość moich przepisów jest prosta i szybka, bo wole inaczej spędzać swój wolny czas! 🙂

Tym razem padło na pizzę, jakiś czas temu robiłam w wersji pełnoziarnistej z ciasta, zajrzyj tutaj.

A tym razem, miałam ochotę na pizzę .. taką na cienkim cieście, prawdziwie włoską, którą ubóstwiam!

A że do tego jestem w gorącej wodzie kąpana i musiałam ją zjeść tu i teraz, postanowiłam zrobić eksperyment i..

ciasto z ….

placka tortilli!

Dzięki temu zaoszczędzimy czas na lepienie ciasta… I kalorie z kupnej pizzy! 🙂

Wyszło niesamowicie smacznie, szybko i nisko kalorycznie!

Sama byłam w szoku,że jedna pizza była aż taka sycąca !

Z wielkim apetytem patrzałam na drugi placek, ale mój żołądek nie dał rady! 😀

I to wszystko na diecie redukcyjnej!

Bez wyrzutów sumienia, idealnie sprawdza się na kolację czy obiad!

Moja walka o sześciopak nie ucierpiała!

Bo dieta, żeby była skuteczna musi przede wszystkim smakować!

Być realna, musi opierać się na smakach, które lubimy!

Nie możemy się zmuszać do jedzenia, czegoś na co nie możemy spojrzeć… Bo wtedy na pewno się nie uda…

Zmieniamy swój styl życia, a skutkiem ubocznym będą uciekające kilogramy! 🙂

Do tego przepisu możecie wykorzystać mój przepis na pełnoziarniste tortille, które robi się w nie więcej niż 10 minut!

Albo użyć gotowych, kupnych z dobrym albo w miarę do przyjęcia składem… Chociaż wychodzę z założenia, że jeżeli jemy na co dzień zdrowo, to placek kupnej tortilli raz na jakiś czas nam na pewno nie zaszkodzi 🙂

Szczególnie, że w pieczywie, w którym nie zawsze mamy podane składy, ten skład nie wyglądałby lepiej…Pizze w restauracjach też często są robione z gotowego ciasta…

Od czasu do czasu jak najbardziej można, tym bardziej, jeśli dodanie tortilli z kurczakiem i warzywami czy pizzy z tortilli ułatwi nam stosowanie się do diety, to tym bardziej jestem na tak!

I u moich podopiecznych się to świetnie sprawdza, tym sposobem nie kusi ich wyjście na kebab czy pizze! 🙂

Najlepiej zawsze wybierać te produkty o najkrótszym składzie, bez stabilizatorów i konserwantów albo z ich jak najmniejszą ilością 🙂

Myślę, że za niedługo pojawi się taki produkt, do którego w 100% nie będzie można się przyczepić i polecać z czystym sumieniem, bo oferta zdrowszych produktów się powiększa!:)

Składniki na 1 porcje

1 placek tortilli

2 łyżki koncentratu pomidorowego lub passaty pomidorowej

pół kuleczki mozzarelli o obniżonej zawartości tłuszczu

1-2 ząbki czosnku

przyprawy: sól, pieprz, oregano, bazylia

ulubione dodatki (u mnie)

łyżka czerwonej fasoli

łyżka kukurydzy

pół cebuli

6-7 oliwek

Przygotowanie

Koncentrat pomidorowy wymieszaj z bazylią, oregano, odrobiną soli i pieprzu.

Przesmaruj placki, ułóż pokrojone dodatki i zapiecz w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 15 minut

Prawda, że prosto? <3

 

Smacznego! :)))

Wartość odżywcza 1 pizzy z moimi dodatkami

wartość energetyczna 352, 4 kcal

węglowodany 40,4 g

białko 21,4 g

tłuszcz 11,1 g

błonnik 6,1 g

Sama baza czyli tortilla + sos + mozzarella to 300 kcal! :)))

Daj mi koniecznie znać czy podoba Ci się ten wpis!:)

Jeśli podobają Ci się tego typu artykuły będzie mi bardzo miło jak go udostępnisz dalej 

Jeśli chcesz jeść takie pyszności na diecie to koniecznie wypróbuj moją elastyczną dietę i skończ z błędnym kołem odchudzania.

A może chcesz się nauczyć elastycznego podejścia do diety i wyjść w końcu z błędnego koła odchudzania?

Nie chcesz być wiecznie na diecie?

wypróbuj Elastyczne Diety!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!