Wiem, że uwielbiacie fit słodkości! Tym razem czas na kolejną wersję pralinek kokosowych! W wersji bez wyrzutów sumienia!  4 składniki, kilka minut przygotowań…. I gotowe! Błyskawicznie, pysznie i zdrowo! :))))

Rafaello z kaszą jaglaną cieszy się ogromną popularnością, tym razem, chcąc skrócić czas do minimum zrobiłam wersje bez kaszy! 🙂 Robi sie je jeszcze szybciej...

A smakuje…  według mnie jeszcze lepiej! 🙂

Jeśli uwielbiasz smak kokosa i Rafaello to Twoje  smaki, ten przepis jest właśnie dla Ciebie!

Te pralinki kokosowe, robiąc je pierwszy raz i eksprerymentując z proporcjami zrobiłam w 20 minut w między czasie latając po domu jak wariatka…

Miałam mieć gości za godzinę, mieszkanie to było jedno wielkie pole bitwy (mam artystyczną duszę czyt. jestem bałaganiarą :D)

i … jeszcze chciałam te kuleczki Rafaello dla Was sfotografować, także było bardzo intensywnie!

Ale wyszły obłędnie!

Wiórki kokosowe są świetnym źródłem błonnika, dzięki temu kuleczki są bardzo sycące i nie ma możliwości zjedzenia wszystkich na raz!

Dlatego nasza sylwetka na pewno nie ucierpi! 🙂

Bez wyrzutów sumienia!

Jak każdy mój przepis, ten jest równie prosty, szybki, mało składnikowy!

Jestem pewna, że Wam też zasmakuje jak mnie o moim gościom!

Składniki na około 12 większych pralinek

150-170 g** wiórek kokosowych

pół puszki mleczka kokosowego

12 migdałów

7 łyżek ksylitolu*

*spróbujcie najpierw masy z 5 łyżkami czy nie jest już wystarczająco słodka 🙂 a potem w razie potrzeby dosłódźcie

Przygotowanie

Migdały zalej wrzątkiem i odstaw na kilka minut (można nawet zalać kilka godzin wcześniej) i obierz ze skórki.

Wiórki kokosowe zalej mleczkiem kokosowym, dodaj ksylitol (ja swój ksylitol zmiksowałam na cukier (yy ksylitol 😀 ) puder, wymieszaj wszystko.

Z powstałej masy uformuj kuleczki i do środka włóż obranego migdała ze skórki.

Kuleczki obtocz w wiórkach i wsadź do lodówki i odstaw na godzinę.

To wszystko! 🙂

**Masa może być troszkę rozpadająca się, ale w lodówce ładnie się to wszystko zsiądzie przez noc, jeśli nie macie tyle czasu (jak ja 😀 ) to dodajcie do masy jeszcze 20 g wiórek, szybciej stwardnieją, a na drugi dzień będą bardziej zbite! Dalej pyszne, a w zależności co chcecie uzyskać! :)))

Smacznego! :)))

Wartość odżywcza 1 kuleczki

wartość energetyczna 126,2 kcal

węglowodany 8,9 g

białko 1,4 g

tłuszcz 11,5 g

błonnik 2,8 g

 

I jak która wersja z kasza czy bez bardziej Wam smakowała? <3

Jeśli chcesz jeść takie pyszności na diecie to koniecznie wypróbuj moją elastyczną dietę i skończ z błędnym kołem odchudzania.

A może chcesz się nauczyć elastycznego podejścia do diety i wyjść w końcu z błędnego koła odchudzania?

Nie chcesz być wiecznie na diecie?

wypróbuj Elastyczne Diety!

jak-uniknąć-efektu-jojo-na-diecie
Artykuły dietetyczne

Jak uniknąć efektu jo-jo na diecie?

Dzisiaj kilka słów o efekcie jo-jo,  o którym pewnie słyszałaś nie raz albo nawet ten problem Ciebie dotyczy.   Zacznę dosyć radiowo, stwierdzeniem „Amerykańscy naukowcy…” …ale niestety możemy się śmiać

deser-na-diecie-dla-insulinoopornych-fit-deser-szwarcwaldzki
Przepisy

Fit deser szwarcwaldzki

Deser szwarcwaldzki na diecie❓ Oczywiście, że tak‼ Takie pyszności zjesz ze mną na diecie. Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie‼ Słodycze na diecie ❓ Reese’s❓ Ciasto ze śliwkami ❓ Serniczek oreo❓ Lody❓ Batony

CHCESZ JEŚĆ CO CHCESZ I CHUDNĄĆ?

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie!