Zapisz się na mój newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWY MINI KURS AUDIO   „JAK WYJŚĆ Z BŁĘDNEGO KOŁA ODCHUDZANIA I NIE BYĆ WIECZNIE NA DIECIE?”  KLIKNIJ TUTAJ I ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Zapraszam Was na kolejny wpis z cyklu wege piątki, tym razem przepis na wegetariański makaron ze szpinakiem!

Nie masz czasu na przygotowanie obiadu? A co powiesz na mega szybki, zdrowy i pyszny obiad?

Do przygotowania sosu potrzebujesz kilku składników!  Przygotowanie obiadu nie zajmie Ci więcej niż 15 minut! :)))

Uwaga! Syci na długo!

Często w gabinecie słyszę, że moi podopieczni nie mają czasu na przygotowanie posiłków w domu…

Dlatego często stołują się w fast foodach (chociaż marnowanie godziny, żeby podjechać na fast fooda to nie strata czasu, a gotowanie już tak :)))

.Wtedy zadaję pytanie, czy gdyby przygotowanie obiadu zajęło im nie więcej niż 15 minut to byłoby ułatwienie i zaczyna się nie dowierzanie :)))

Ale potem widząc moje przepisy przyznają mi racje 🙂

Bo kto jak nie ja, znajdzie sposób na każdą wymówkę? 🙂

Jeśli jesteście fanami szpinaku to ten przepis na pewno przypadnie Wam do gustu, jest to odchudzona (ale wcale nie mniej smaczna) wersja sosu szpinakowo śmietanowego...

Zgadnijcie czego użyjemy zamiast śmietany i/ lub fety?

……

Jakieś pomysły? :))))

Serka wiejskiego lekkiego (nie 0% !!! jestem przewrażliwiona na produkty 0% wrrr ) ! :)))

Pomimo, że jest to wersja bezmięsna, posiłek jest pełnowartościowy, zawiera wszystkie niezbędne aminokwasy.

Pamiętajcie, że im więcej różnorodności w naszej diecie tym lepiej!

Szpinak jest świetnym źródłem kwasu foliowego, przeciwutleniaczy- flawonoidów, karotenoidów, witaminy C oraz beta karotenu.

Kolejnym plusem tego przepisu jest koszt!

Cena porcji nie przekroczy 5 złotych! :)))

A podobne zdrowe odżywianie jest drogie ...

Ze mną na pewno nie jest drogie ! :)))

Czas na przepis!  :)))

Składniki na 2 porcje

szpinak mrożony lub świeży 300 g

2 serki wiejskie lekkie (nie 0%! ) po 200 g

2-3 cebule

łyżka oliwy lub oleju rzepakowego

2 ząbki czosnku

papryka słodka, ostra, sól, pieprz do smaku

100 g makaronu pełnoziarnistego

Sposób przygotowania

Makaron ugotuj w lekko osolonej wodzie.

Cebulę pokrój w kostkę.

Na rozgrzaną patelnie dodaj oliwę i zeszklij cebulkę, dodaj wyciśnięty czosnek i szpinak, duś przez kilka minut.

Posyp papryką, dodaj serek wiejski, wymieszaj i duś kilka minut na małym ogniu pod przykryciem.

 

Smacznego! :))))

Wartości odżywcze w porcji (z 50 g makaronu)

Jeśli jesteście zainteresowani, abym stworzyła Wam indywidualnie opracowany jadłospis pod Wasze smaki ,

jednostki chorobowe i styl życia to kliknijcie obrazem i skontaktujcie się ze mną! :))))

Zrób ten pierwszy krok w kierunku wymarzonej sylwetki! :)))

Stacjonarnie przyjmuję w Tychach, Rudzie Śląskiej i Grzawie, a osoby z innych okolic zapraszam do konsultacji online <3

Szczegóły tutaj ! :)))

fit-serniczek-na-diecie-bez-pieczenia-odchudzanie-fit-deser-szybka-dieta
Przepisy

Fit serniczek na zimno z owocami

Zastanawiałaś się kiedyś, ile razy poddawałaś się na diecie, bo zjadłaś jakiś kawałek ciasta na diecie ❓ „Bo nie dałam rady nawet nie jeść głupich

owsianka-oreo-na-diecie-odchudzająca-fit-dieta-szybka
Przepisy

Owsianka Oreo, czyli idealna owsianka na diecie

Nie wiem czy wiesz, ale.. Tworzę najpyszniejsze owsianki! Dzisiaj mam dla Ciebie moją najnowszą ulubioną owsiankę, czyli… OWSIANKĘ OREO!  Robi się błyskawicznie, jest przepyszna i

Artykuły dietetyczne

Jak wyjść z błędnego koła odchudzania?

Ile razy słyszałaś: „Proszę się więcej ruszać i mniej jeść”? Od koleżanki, rodziców czy lekarza? Jakby to było takie proste… Oczywiście, żeby schudnąć trzeba być

CHCESZ JEŚĆ CO CHCESZ I CHUDNĄĆ?

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie!