Dziś mam dla Was prawdziwą petardę! Przepyszne gofry oczywiście w wersji fit! 🙂

Idealne na weekendowe śniadanie… i na słodkie rozpoczęcie dnia! :)))

Uwielbiam śniadania, do tego te na słodko… Ojjj tak wtedy jestem w niebie! <3

Ostatnio w kawiarni widziałam gofry i stwierdziłam, że muszę zrobić w wersji bardziej dietetycznej ;D

Udało się!

Wyszły świetne! :)))

Do tego dodatek odżywki białkowej i taki gofer jest świetny dla osób uprawiających sport! :)))

I do tego bez wyrzutów sumienia! :)))

Jako dodatki świetnie sprawdzi się dżem 100% owoców, krem na bazie twarożku i świeżych owoców czy lekki serek z dodatkiem miodu i orzechów!

Możliwości jest mnóstwo! :)))

Jeden gofer to tylko 220 kcal, a jest baaaaardzo sycący!

Mimo, że smakują wybornie i byłam wilczo głodna nie dałam rady drugiemu! :))))

Koniecznie wypróbujcie! :)))

Składniki na 2 gofry

3 łyżki płatków owsianych górskich (3 łyżki)

2 jajka

porcja odżywki białkowej bez smakowej

2 łyżki ksylitolu (pomińcie, jeśli macie smakową odżywkę 🙂

odrobina tłuszczu do przesmarowania gofrownicy

Sposób przygotowania

Wszystko razem miksujemy, gofrownicę delikatnie przesmarowujemy tłuszczem, gdy będzie nagrzana pieczemy gofry przez kila minut.

Podajemy z ulubionymi dodatkami! :)))

Smacznego! :)))

Wartość odżywcza 1 gofrze

wartość energetyczna 221,1 kcal

węglowodany 18,3 g

białko 21,4 g

tłuszcz 6,6 g

błonnik 1,4 g

 

podpis

Jeśli jesteście zainteresowani, abym stworzyła Wam indywidualnie opracowany jadłospis pod Wasze smaki ,

jednostki chorobowe i styl życia to kliknijcie obrazem i skontaktujcie się ze mną! :))))

Zrób ten pierwszy krok w kierunku wymarzonej sylwetki! :)))

Działam mobilnie na terenie Śląska i Krakowa, stacjonarnie przyjmuję w Tychach i Katowicach, a osoby z innych okolic zapraszam do konsultacji online <3

Zapraszam Was też na mojego poprzednie wpisy z przykładowymi jadłospisami  :)))

 

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!