Ekspresowa pizza, czyli szybka pizza na diecie (i nie tylko)

Czas przygotowania: 20 min
Ilość porcji: 1
Kcal: 612.7 kcal
fit-pizza-na-diecie-odchudzanie-dieta-z-fast-foodami

Jeśli jesteś fanką pizzy i nie wyobrażasz sobie bez niej życia  i zdecydowanie łatwiej byłoby Ci wytrwać na diecie, gdyby można było w niej pizzę i to taką, co przygotujesz ekspresowo to…

Ten przepis jest dla Ciebie!

Ten przepis pokocha cała Twoja rodzina, a pochodzi on z FAST FOODOWEJ elastycznej diety!

W której poznasz więcej przepisów na takie przepyszne, proste i zdrowsze fast foody, a dzięki elastyczności diety to Ty wybierasz co jesz, w zależności od tego na co masz ochotę, czas i składniki w lodówce!

Dzięki takiemu podejściu na stałe zmienisz nawyki żywieniowe, a efektem ubocznym będą stracone kilogramy!

Bez poddawania się na diecie, bo zjadłaś „niedozwolonego” burgera czy kebaba- TO WSZYSTKO BĘDZIESZ MIEĆ ROZPISANE W DIECIE!

✔Bez poczucia bycia na diecie

✔Bez eliminacji ulubionych produktów

Koniec z:

✖restrykcjami na diecie

✖trzymaniem się sztywno jadłospisu 

✖eliminacją ulubionych produktów 

✖dzieleniem produktów na zakazane i dozwolone

✖błędnym kołem odchudzania 

Bo moją misją pokazanie Tobie, że na diecie można jeść przepysznie, nie czując, że jest się na diecie! 😍

Jest to jeden z ulubionych  przepisów moich podopiecznych i ich rodzin!

Dlatego nie mogło zabraknąć tego przepisu w FAST FOODowej elastycznej diecie, w której możesz jeść fast foody bez wyrzutów sumienia, wybierając co chcesz i..chudniesz!😍

W której zjesz takie pyszności jak:

☑️Burger Drwala
☑️Kebab
☑️Cheese burger
☑️Zapiekankę z serem i pieczarkami
☑️Hot dog
☑️McWrapy
☑️Quirrito
☑️Pizza z mozzarellą
☑️Kapsalon
☑️Chikker z frytkami
☑️Serniczek Oreo
☑️Burger z szarpanym kurczakiem
☑️Tortilla gyros
☑️Tosty z serem i szynką
☑️Owsianka z prażonymi jabłkami
i wiele, wiele innych pyszności!

fit-pizza-na-diecie-odchudzanie-dieta-z-fast-foodami
Czas przygotowania: 20 min
Ilość porcji: 1
Kcal: 612.7 kcal

Składniki na 1 porcje:

✔️0.5 opakowania pinsy (kupisz ją w Lidlu czy Biedronce)

✔️kilka sztuk pomidorków koktajlowych

✔️3 łyżki koncentratu pomidorowego

✔️0.5 papryki

✔️0.5 opakowania mozzarelli lekkiej

✔️2 plasterki szynki parmeńskiej

✔️1 garść rukoli lub innej zieleniny

✔️1 ząbek czosnku

✔️1 łyżeczka oregano

Sposób przygotowania:

  1. Piekarnik nastaw na 180 stopni. Paprykę pokrój w kostkę, pomidorki na połówki. Mozzarellę pokrój w paski i odsącz nadmiar wody na ręczniku papierowym.
  2. Koncentrat pomidorowy wymieszaj z oregano, czosnkiem, odrobiną soli i pieprzu.
  3. Przesmaruj pinsę sosem, ułóż pokrojone dodatki i zapiecz w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 5-10 minut, do rozpuszczenia się sera.
  4. Posyp rukolą na koniec.

Fit Rada: pinsę kupisz w każdym markiecie typu Lidl, Biedronka czy w większych marketach. Jeśli jest opcja pinsy pełnoziarnistej to taką wybierz. Pozostałą pinsę zjedz na drugi dzień lub zamroź na kolejny raz.

Wartość energetyczna: 612.7 kcal Białko: 36.2 g Tłuszcz: 17.4 g Węglowodany: 72.4 g Błonnik: 10.9 g

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!