Dietetyczne bologneseJeste艣cie fankami makaron贸w i w艂oskiej kuchni? To tak jak ja! 馃檪 Mog艂abym je je艣膰 codziennie, dlatego w trosce o swoj膮 sylwetk臋 odchudzam klasyczne przepisy, 偶eby nawet na diecie mo偶na by艂o sobie na nie pozwoli膰 馃檪 Zapraszam! 馃檪

Przepis贸w na spaghetti bolognese jest wiele, w ka偶dej cz臋艣ci W艂och zupe艂nie inaczej si臋 je przyrz膮dza i to wed艂ug mnie czyni t臋 potraw臋 wyj膮tkow膮… Wsz臋dzie smakuje inaczej, ale za ka偶dym razem wy艣mienicie 馃檪

Dietetyczne bolognese

Dlatego dzisiaj musicie mi wybaczy膰 m贸j dodatek kukurydzy i czerwonej fasoli…

Nie musicie ich dodawa膰, bez ich dodatku sos smakuje r贸wnie 艣wietnie :)))

Aczkolwiek dzi臋ki temu dodatkowi danie nabiera jeszcze wi臋kszej ilo艣ci b艂onnika 馃檪

Nast臋pny przepis obiecuj臋 b臋dzie bardziej w艂oski z marchwi膮, selerem naciowym…i czerwonym winem? :)))

Dietetyczne bologneseSk艂adniki (na 4 porcje)

  • podw贸jna pier艣 z kurczaka
  • makaron spaghetii lub tagiatelle
  • pomidory z puszki
  • 4 艂y偶ki passaty/przecieru pomidorowego/pomidor贸w z puszki
  • 2 艣rednie czerwone cebule
  • 4-5 z膮bk贸w czosnku
  • s贸l
  • pieprz
  • 艂y偶eczka suszonej bazylii
  • 艂y偶ka suszonego oregano
  • kilka listk贸w 艣wie偶ego oregano

Opcjonalnie 馃檪

  • puszka czerwonej fasoli
  • ma艂a puszka kukurydzy
  • 艂y偶eczka ostrej papryki

Dietetyczne bolognese

Spos贸b przygotowania

  1. Filet z kurczaka mielimy lub drobno kroimy i聽聽marynujemy w papryce, oregano i bazylii, im wi臋cej czasu sp臋dzi w lod贸wce tym lepiej.
  2. Cebulk臋 drobno kroimy i przysma偶amy na 2 艂y偶kach oleju rzepakowego.
  3. Gdy cebula si臋 zeszkli dodajemy wyci艣ni臋ty czosnek lub drobno pokrojony i chwilk臋 podsma偶amy.
  4. Wrzucamy聽kurczaka i sma偶ymy oko艂o 5-6 minut do momentu a偶 b臋dzie ca艂kowicie przysma偶ony.
  5. Do聽sosu wlewamy聽pomidory z puszki, doprowadzamy sos do wrzenia, zmniejszamy ogie艅.
  6. Wsypujemy聽przyprawy s贸l, pieprz, oregano, bazylie i dusimy oko艂o 5 minut.
  7. Makaron gotujemy wed艂ug opisu na opakowaniu, wa偶ne, 偶eby by艂 ugotowany al dente a nie rozgotowany 馃槈
  8. Nast臋pnie dodajemy przecier pomidorowy lub passat臋 i kukurydz臋 i fasolk臋, dusimy chwilk臋 a偶 makaron b臋dzie gotowy.
  9. Je偶eli wolicie wersj臋 bardziej ostr膮 dodajcie kilka p艂atk贸w chilli lub 1/2 艂y偶eczki ostrej papryki.
  10. Sos posypujemy 艣wie偶ym oregano i zajadamy si臋 p贸ki gor膮ce 馃檪

Dietetyczne bologneseSmacznego! :)))

 

Warto艣ci od偶ywczedla opcji z kukurydz膮 i fasolk膮 馃檪

Bez kukurydzy i fasolki kaloryczno艣膰 wynosi 320, 7 :)))

jak-unikn膮膰-efektu-jojo-na-diecie
Artyku艂y dietetyczne

Jak unikn膮膰 efektu jo-jo na diecie?

Dzisiaj kilka s艂贸w o efekcie jo-jo,聽 o kt贸rym pewnie s艂ysza艂a艣 nie raz albo nawet ten problem Ciebie dotyczy. 聽 Zaczn臋 dosy膰 radiowo, stwierdzeniem „Ameryka艅scy naukowcy…” …ale niestety mo偶emy si臋 艣mia膰

deser-na-diecie-dla-insulinoopornych-fit-deser-szwarcwaldzki
Przepisy

Fit deser szwarcwaldzki

Deser szwarcwaldzki na diecie鉂 Oczywi艣cie, 偶e tak鈥 Takie pyszno艣ci zjesz ze mn膮 na diecie. Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie鈥 S艂odycze na diecie 鉂 Reese’s鉂 Ciasto ze 艣liwkami 鉂 Serniczek oreo鉂 Lody鉂 Batony

CHCESZ JE艢膯 CO CHCESZ I CHUDN膭膯?

Wypr贸buj BEZP艁ATNIE 15 przepis贸w z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie!