Zapisz się na mój newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

Uwaga! Przy zakupie dowolnej diety e-book z zimowymi śniadaniami gratis tylko do 27 grudnia! Kliknij by wybrać dietę

dietetyk w tychach

Kochani mam dla Was świetny przepis na dietetyczny sernik, idealnie dla wszystkich nie tylko dla osób na diecie!

Genialnie sprawdzi się również u częstych bywalców siłowni!

Dlatego, jeśli do nich należy Twój partner koniecznie wypróbuj ten przepis na Dzień Zakochanych! 🙂

Bo wiecie… Podobno przez żołądek do serca! 🙂

Za to bez konsekwencji w naszej sylwetce!

Jeden kawałeczek to nie całe 200 kcal! 🙂

Dietetyk online

Fit serniczek na spodzie daktylowo-orzechowym robi się błyskawicznie! 😀

Jest super prosty w przygotowaniu, a jedyne co sprawia trudność…

To czekanie… aż będzie można go wcinać! 🙂

dietetyk tychy

Bez wyrzutów sumienia, możecie go zjeść na diecie! 🙂

Wasza figura na pewno na tym nie ucierpi, a podniebienie będzie przeszczęśliwe! 🙂

Kto by odmówił serniczka, do tego w wersji fit? 🙂

Jestem ogromną fanką serników ! 🙂

Szczególnie tych, którzy nie należy piec! 🙂

Do tego duża zawartość białka przyśpiesza nasz metabolizm oraz zwiększa uczucie sytości, dlatego do masy serowej dodałam genialną i przede wszystkim ze świetnym (nie chemicznym!) składem odżywkę białkową od Eco&Fit !

Gorąco Wam polecam, jeśli zastanawiacie się nad wdrożeniem odżywek białkowych, a więcej na temat poczytacie tutaj  , ale boicie się, że w składzie będzie tablica Mendelejewa, tutaj nie ma czego się bać!

Same naturalne składniki! 🙂

dieta online

Składniki

Na daktylowy spód

100 g daktyli

garść orzechów nerkowca

garść orzechów arachidowych

Na masę serową

500 g twarogu półtłustego

35 g odżywki białkowej waniliowej od Eco&Fit lub 1 łyżka ekstraktu waniliowego lub laski wanilii

3 łyżki ksylitolu fińskiego również od Eco&Fit lub erytrolu (jeśli pomijasz odżywkę białkową dodaj więcej słodzidła)

180 ml jogurtu naturalnego

10 g żelatyny lub agaru

Na wierzch

1 malinową galaretkę

owoce do ozdoby

 

Sposób przygotowania

Daktyle zalewamy wrzątkiem  i czekamy 15 minut, w między czasie miksujemy orzechy

Można zamiast orzechów dodać masło orzechowe, też powinno wyjść cudownie! 🙂

Wszystko dokładnie miksujemy i wykładamy na formę, wstawiamy na 15 minut do zamrażalki.

W między czasie przygotowujemy masę serową. Żelatynę lub agar oraz galaretkę zalewamy wrzątkiem , resztę składników miksujemy i dodajemy rozpuszczony agar bądź żelatynę.

Wylewamy na nasz spód i chowamy na lodówki, gdy galaretka zacznie teżnić posypujemy ulubionymi owocami, wylewamy galaretkę i odstawiamy do lodówki na kilka godzin 🙂

To wszystko! ? 

Prawda, że prosto ?:)

P.S. Można zrobić bez daktylowego spodu, wtedy ciacho będzie mniej kaloryczne, a również pyszne! 🙂

dieta online

 

Smacznego! :)))

Wartości odżywcze dla 1 kawałeczka:))) 

Dzieląc ciacha na 10 kawałków 🙂

dlaczego-warto-jeść-regularnie-odchudzanie-skuteczna-dieta
Artykuły dietetyczne

Dlaczego warto jeść regularnie?

Na pewno wiele razy słyszałaś, że warto jeść regularnie… Że jest to ważny element diety odchudzającej… Ale czy zastanawiałaś się kiedyś dlaczego? Czy to rzeczywiście

jak-wytrwać-w-postanowieniach-noworocznych-odchudzanie-dieta
Artykuły dietetyczne

Jak wytrwać w postanowieniach noworocznych?

Msz ambitne postanowienia noworoczne, a po kilku tygodniach już o nich nie pamiętasz? Dlaczego tak się dzieje? W dużej mierze, dlatego, że uważamy, że zmiana

dieta-odchudzanie-insulinoopornosc-co-jesc-jesienia-hashimoto-szybko-2-(1) (1)

Newsletter

Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się i otrzymaj 3dniowy jadłospis z najnowszej jesiennej edycji gotowych diet w zupełnie nowymi przepisami i nowymi modułami w Wideo Poradniku!

Wpisz swój adres mailowy, aby skorzystać z najnowszych promocji!