Jak nie mieć silnej słabej woli? Jak zmotywować się do diety?

jak-nie-mieć-słabej-silnej-woli-jak-zmotywować-się-do-diety

Dzisiaj mam dla Ciebie kilka słów o silnej woli, bo często słyszę stwierdzenie od swoich klientek czy obserwatorek, że:

„mam słabą silną wolę i po dwóch tygodniach ona opada i porzucam dietę.”

Oczywiście, żeby zacząć proces zmian czy dietę trzeba chcieć, ale sama chęć niestety nie wystarczy…

Bo samo chcę to może oznaczać:

  • Chcę być milionerką
  • Chcę lecieć do Tajlandii
  • Chcę schudnąć 15 kilogramów
  • Chcę więcej zarabiać

To taka sfera marzeń, to tylko tak naprawdę puste słowa, bo samo chcenie nie
sprawi, że zaczniesz działać…

Zamiast słowa „chcę”, trzeba zamienić to na „mogę” i wtedy stworzyć swój plan działania:

Chcę być milionerką – muszę się zastanowić co zrobić lub w co zainwestować, żeby tyle zarabiać? 

Chcę lecieć do Tajlandii – jak się przygotować do takiego wyjazdu? Ile zaoszczędzić pieniędzy?

Chcę schudnąć 15 kilogramów – jak osiągnąć deficyt? Co będę jadła? Jak poradzę sobie w trudnych sytuacjach?

Chcę więcej zarabiać – co mogę zrobić, żeby więcej zarabiać? Czy powinnam porozmawiać o awansie, podwyżce czy zmienić pracę?

Aby zrealizować swoje cele, a nie były tylko życzeniami to potrzebujemy nie
tylko planu działania, ale także umiejętności, które pomogą nam realizować
ten plan.

Jak np. kontrola emocjonalnego jedzenia czy opóźnianie gratyfikacji.

Również, aby skutecznie zmienić nawyki i schudnąć musimy zmienić swój
schemat, który znamy i jesteśmy do niego już przyzwyczajone…

Wyjście poza schemat jest trudne, bo mózg nie lubi zmian i na każdym kroku
będziesz słyszała krytyka wewnętrznego, tak abyś się poddała i wróciła do
starych nawyków.

Silna wola jest jak mięsień – trzeba ją wyćwiczyć!

Pomaga w tym ukierunkowanie swojego działania i stworzenie strategii, która będzie dostosowana do nas i będzie sprzyjać stworzeniu nowych zdrowych nawyków.

Co może utrudniać wzmacnianiu silnej woli?

  • brak konkretnego planu działania – wiesz czego chcesz, ale nie wiesz jak to zrobić,
  • nie wierzysz, że Ci się uda – Twój krytyk wewnętrzny sabotuje Twoje odchudzanie, myślisz, że skoro kiedyś Ci nie wyszło i kilogramy wróciły, to teraz też tak będzie,
  • masz zbyt duże restrykcje i ograniczenia- dotyczące diety i aktywności fizycznej,
  • chcesz ultra szybkich efektów i zniechęcasz się, gdy są wolniejsze -przyzwyczajone do szybkich efektów, nie doceniamy tych małych kroków, ale to właśnie one skutecznie zmieniają nawyki!
  • sabotujesz samą siebie – np. trzymając w domu słodyczy czy ulubionych produktów, które leżą w zasięgu Twojego wzroku i „walczysz” sama ze sobą. W

chwili zmęczenia czy złości odruchowo po nie sięgniesz. Warto zadbać oto, aby
sobie nie utrudniać na początku procesu zmian.

Jeśli czujesz, że potrzebujesz wsparcia w budowaniu silnej woli i zmianie nawyków i skutecznym odchudzaniu to wypełnij ankietę to mojego Kursu Elastycznego Odchudzania!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!