przekonania-utrudniające-odchudzanie-dietetyk-online-kliniczny

Dzisiaj mam dla Ciebie kilka słów na temat przekonań, które mogą blokować Twoje odchudzania.

Jeśli masz za sobą wiele prób odchudzania to być może masz takie poczucie, że o odchudzaniu wiesz już niemalże wszystko, a mimo to wciąż Ci się nie udaje.

Co może powodować niesamowitą frustrację, bo skoro wiesz już wszystko i
dalej nie osiągnęłaś swoich wymarzonych rezultatów to możliwe, że myślisz
„już nigdy nie schudnę”!

Brzmi znajomo?

Zacznę od tego, że sama wiedza o żywieniu NIE WYSTARCZY, by trwale i
skutecznie schudnąć. 

Nie mówię tego, by Ci pokazać, że to się nie uda, ale to tak samo jakbyś
przeczytała książkę o prowadzeniu samochodu…
Sama wiedza na ten temat nie wystarczy, dopóki nie wdrożysz jej w życie, nie
przejeździsz kilkudziesięciu godzin, nie przećwiczysz różnych sytuacji i nie
wyrobisz nawyków.

A żeby to wszystko wdrożyć w życie – tutaj NAJWAŻNIEJSZE jest to, aby
nabyć wiedzę i dowiedzieć się JAK budować te nowe zdrowe nawyki już na
stałe i jak wdrażać w praktyce to, co wiesz na temat odchudzania.

Dlatego dzisiaj kilka słów o przekonaniach, które mogą blokować Twój proces
odchudzania, a dzięki tej wiedzy będziesz mogła zacząć skuteczniej zacząć
proces odchudzania.

5 przekonań, które blokują Twoje odchudzanie:

Dodałam kilka miejsc w niższej cenie, ale miejsca rozchodzą się jak świeże bułeczki, więc nie czekaj z tą decyzją!

 

1. „JAK ZJEM COŚ SPOZA DIETY TO WSZYSTKO STRACONE”

Zjedzenie jednego cukierka czy batonika, nie sprawi, że przytyjesz od razu 10 kilo czy wszystkie Twoje efekty pójdą na marne.

Oznacza to tylko, że zjadłaś batonika, który ma przykładowo 200 kcal i tyle.

Nic więcej, od 200 kcal nie da się przytyć, ale jeśli przez zjedzenie tego batonika,
którego odmawiasz sobie od początku diety:

„bo teraz nie jem słodyczy i ulubionych produktów, bo jestem na diecie” 

zaczniesz uważać, że:

„to już koniec, nie dałam znowu rady” i…

…porzucisz dietę kolejny raz, cała w złości na siebie to nigdy nie schudniesz!

Bo ciągle powtarzasz ten sam błąd, robisz dokładnie to samo, masz chwilowe
efekty, które później porzucasz, bo narzuciłaś sobie za dużo restrykcji.

Poddając się po jednym odstępstwie od diety odbierasz sobie szanse na skuteczne odchudzanie.

 

2.”NA DIECIE NIE WOLNO JEŚĆ SŁODYCZY, CHIPSÓW, PIĆ KAWY ITD”

Wszystko co zabronione zawsze będzie kusiło bardziej -tak po postu działa nasz mózg.

Dlatego zamiast tworzyć sobie sztywne restrykcje, które porzucasz po kilku dniach warto zastanowić się jakie produkty chciałabyś mieć w diecie, aby była ona łatwiejsza w stosowaniu.

Żeby skutecznie schudnąć nie musisz sobie wszystkiego odmawiać.

Potrzebujesz nauczyć się jak stworzyć swój skuteczny plan odchudzania, jak
wdrożyć ulubione produkty do diety i jak zapanować nad emocjonalnym jedzeniem tych produktów- między innymi tego uczę się w Kursie Elastycznego
Odchudzania a opinie uczestniczek poprzedniej edycji pokazują, że skutecznie
zmieniam te podejście.

 

3. „MUSZĘ ROBIĆ WSZYSTKO NA 200% INACZEJ NIE SCHUDNĘ”

Może Cię zaskoczę, ale NIE DA SIĘ odchudzać ciągle na 200%! 

Odchudzanie to nie jeden dzień, to proces, który wymaga kilku miesięcy…

To nie jest tylko „odchudzanie”, ale szereg czynności jak planowanie posiłków, zakupów, robienie tych zakupów, gotowanie, ich jedzenie itd.

A życie będzie się toczyć dalej, dalej musimy chodzić do pracy, opiekować się
domem, dziećmi, odpoczywać, mamy swoje obowiązki, dlatego jeśli poddawałaś
się, bo po jakimś czasie nie dałaś rady połączyć tego wszystkiego TO JEST TO
NORMALNE!

Bo dojdziesz do muru, gdzie jeśli nie możesz zrobić czegoś idealnie i na 100% to nie zrobisz tego wcale, przez co porzucisz dietę.

Dlatego takie podejście po prostu nie działa i jest szybką drogą do efektu jojo (a tego nie chcesz, prawda?).

Dlatego to elastyczne podejście, którego uczę w Kursie Elastycznego
Odchudzania- jedz już zawsze co chcesz i skutecznie chudnij jest skuteczne!

Bo uczy właśnie tej elastyczności, tak, aby zwalczyć to przekonanie, że wszystko trzeba na 100%.

Z perspektywy całego roku, który ma 365 dni lepiej zrobić 365 dni na 30%,
50% czy 70% niż 30 dni na 100% a potem nie robić nic przez resztę roku!

 

4. „CAŁY DZIEŃ SIĘ TRZYMAŁAM DIETY TO NALEŻY MI SIĘ NAGRODA W POSTACI…”

Bardzo często też uważamy, że za coś należy nam się nagroda w postaci jedzenia.

Za ciężki trening, za ciężki dzień w pracy, za sukces, za porażkę, zawsze się coś
znajdzie.

I oczywiście jak najbardziej możem świętować swoje udane dni, ale chodzi też
oto, aby nauczyć się świadomego jedzenia a nie pod wpływem myśli „należy mi
się”.

Aby ta decyzja była przez nas przemyślana, czy rzeczywiście mamy na to ochotę, a żeby nie była podjęta pod wpływem chwili. 

Nad tym również pracujemy wspólnie w Kursie Elastycznego Odchudzania. 

 

5. „TYLE RAZY MI SIĘ NIE UDAŁO, WIĘC NIE MA SENSU SIĘ STARAĆ”

To przekonanie często sprawia, że porzucamy dietę i wracamy do starych nawyków.

„I tak nie schudnę, to po co mam się męczyć na diecie”

„Poszłabym na spacer, ale to i tak mała aktywność i nic to nie da”

„Poszłabym na trening, ale w sumie co to zmieni skoro jutro i tak mam słabą silną wolę
i porzucę to”

„Mogłabym jeść zdrowiej, ale po co skoro w weekend i tak nie będę się tego trzymać”

Brzmi znajomo? 

Jeśli chcesz skutecznie zmienić nawyki to musisz zmienić to myślenie.

Bo Twój dotychczasowy sposób myślenia doprowadzał Cię do porzucenia
diety-  to może czas popracować nad zmianą myślenia?

 

Powtórzę to kolejny raz, ale właśnie to robimy w Kursie Elastycznego Odchudzania!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!