Fit karpatka bez pieczenia, czyli idealny deser na diecie (i nie tylko!)

Czas przygotowania: 15 minut
Ilość porcji: 2
Kcal: 307.5 kcal

Fit karpatka bez pieczenia

Jeśli masz ochotę na coś karpatkę, ale jesteś na diecie, nie chcesz zjeść całej blachy ciasta to mam idealny przepis.

Wystarczy tylko 5 składników, a wyczarujesz przepyszny deser, który zasmakuje również Twoim domownikom!

Fit karpatka bez pieczenia to przepis z najnowszej diety elastycznej dla zabieganych.

Czym jest seria elastycznych diet❓ To hitowe diety, w których to Ty wybierasz, co jesz i… CHUDNIESZ ❗🥳

✔ Bez eliminacji ulubionych produktów 
✔ Bez restrykcji 
✔ To Ty wybierasz, co jesz w zależności, na co masz czas, chęć i składniki w lodówce. 

W wersji:
👉 klasycznej
👉 dla insulinoopornych
👉 wegetariańskiej​

W nowej edycji – DLA ZABIEGANYCH znajdziesz aż 50 przepysznych, turbo szybkich i prostych przepisów. Dodatkowo aż 6 wartościowych BONUSÓW o łącznej wartości kilkuset złotych!

Jakie smakołyki są w diecie dla zabieganych?

✅Omlet a’la kopiec kreta🍰

✅ Szybkie kanapeczki🥪

✅ Gofry na słodko🧇

✅ Nocne owsianki jak szwarcwaldzka czy pieczona a’la brownie🤫

✅ Ekspresowa Lasagne z patelni😀

✅ Croissant z jajecznicą🍳

✅ Waniliowe proteinowe pancakes 🥞

✅ Tortilla a’la gyros i fajitas🌯

✅ Sałatka a’la Big Mac🍔

✅ Puddingi z owocami🍒

✅ Desery jak Bounty, delicje czy bananoffee🍌

✅ Lunchbox z tortellini 🥗

✅ Omlet a’la serniczek🍰

✅ Lunchbox z makaronem i mozzarellą🍱

✅ Jednogarnkowe makarony🍝

✅ I wiele, wiele innych ❗💛

i wiele, wiele innych pyszności!

Czas przygotowania: 15 minut
Ilość porcji: 2
Kcal: 307.5 kcal

Składniki

☑️2 opakowania puddingu proteinowego waniliowego

☑️0.5 szklanki mleka 2% lub napoju roślinnego

☑️1 szklanka groszku ptysiowego

☑️3 łyżki budyniu waniliowego

☑️2 łyżki erytrolu

Sposób przygotowania

  1. Podgrzej mleko, dodaj budyń i (połowę) erytrolu i podgrzewaj do połączenia.
  2. Następnie dodaj puddingi i dokładnie wymieszaj do połączenia się składników. Jeśli masa będzie za mało gęsta to delikatnie ją podgrzewaj, ciągle mieszając.
  3. Na dno pucharków wysyp połowę groszków ptysiowych, następnie dodaj krem i drugą połowę groszku ptysiowego.
  4. Zmiksuj erytrol na puder i posyp nim deser.

WARTOŚCI ODŻYWCZE:

307.5 kcal Białko: 24.3 g Tłuszcz: 8.8 g Węglowodany: 32.8 g Błonnik: 0.2 g

Jeśli chcesz jeść takie dobroci na diecie, to koniecznie wypróbuj moją dietę dla zabieganych i schudnij w przyjemny sposób!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!