DSC_9452-3-2Tęsknie za wakacjami… Za latem, słońcem, owocami, egzotyką… Dlatego postanowiłam smakiem przenieść się w egzotyczne klimaty i tak, oto powstała owsianka z mango i kokosem.

Płatki owsiane są moim śniadaniowym faworytem, nie tylko z walorów smakowych (owsianki mojego autorstwa są mini deserami, dzięki którym przyjemnie zaczynam każdy dzień), lecz również z właściwości zdrowotnych.

Produkty owsiane zawierają beta-glukany, które obniżają stężenie całkowitego cholesterolu we krwi oraz cholesterolu LDL, sprzyjają również poprawie glikemii u osób z jej zaburzeniami jak i cukrzycy typu II, ponadto zmniejszają wartość ciśnienia skurczowego i rozkurczowego szczególnie u osób z nadciśnieniem oraz poprawiają stan pożytecznej mikroflory bakteryjnej, która ma m.in. działanie odpornościowe. Warto je jeść, prawda? 🙂

Są również świetnym źródłem żelaza i cynku (100 g płatków owsianych spełnia 50% dziennego zapotrzebowania na ten składniki), magnezu oraz tłuszczów nienasyconych i witaminy E, która jest silnym przeciwutleniaczem…. I sporo więcej, ale o tym w osobnym artykule 🙂

Czas na przepis 🙂 Jest to kolejna wersja nocnej owsianki. To znaczy, że wieczorem zalewamy składniki, a rano mamy gotową owsiankę 🙂 Szybko, łatwo i przede wszystkim zdrowo i smacznie ! 🙂

DSC_9463-2Składniki

5 łyżek płatków owsianych górskich lub zwykłych

pół szklanki mleka 2% świeżego lub roślinnego

2 łyżeczki wiórków kokosowych

łyżeczka prawdziwego miodu

pół mango

Przygotowanie

Płatki zalewamy mlekiem, dodajemy łyżeczkę miodu i kokos.

Dokładnie wszystko mieszamy.

Wstawiamy do lodówki na noc.

Rano dodajemy pokrojone mango.

DSC_9455-2Smacznego! 🙂

Wartości odżywcze w porcji

Zobacz również inną propozycje nocnej owsianki

Czekoladowo-bananowa owsianka

DSC_6307podpis

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!