Cudownie sycący i słodki wysokobiałkowy omlet banoffe idealny na diecie

Czas przygotowania: 20 minut
Ilość porcji: 1
Kcal: 316.1
Cudownie sycący i słodki wysokobiałkowy omlet banoffe idealny na diecie

Cudownie sycący i słodki wysokobiałkowy omlet banoffe

Omlet na diecie to gamechanger! Tylko 2 jajka i dodatki, a powstaje z niego rozkoszny biszkopt, który syci na bardzo długo. Jeśli jeszcze dodasz odpowiednią ilość dodatkowego źródła białka, to powstaje dietetyczna PETARDA!

Ten przepis pochodzi z 2 edycji diety elastycznej dla zabieganych, w której przepisy zrobisz od 2 do 20 min❗🥳

Nowa dieta dla zabieganych zbiera fantastyczne opinie i tytuł najlepszej diety, jaką kiedykolwiek stworzyłam❗🤩

A w połączeniu z 1 edycją to duet idealny, który zapewni Ci przepyszne, szybkie i sycące przepisy❗🤩

UWAGA❗ w moich elastycznych dietach to Ty wybierasz co jesz i… CHUDNIESZ ❗🥳

W zależności na co masz:
✔ ochotę🤤
✔ czas🕰️
✔ składniki w lodówce🧊

❌ Bez eliminacji ulubionych produktów 🤩
❌ Bez restrykcji 🥳
❌ Bez poczucia bycia na diecie😍

W wersji:
👉 klasycznej
👉 dla insulinoopornych
👉 wegetariańskiej

⛔ Przestań rzucać dietę po kilku dniach – postaw na sprawdzony przez setki elastyczny system diet, z którym w końcu schudniesz – nawet jeśli nie masz czasu ❗🤩

 Znajdziesz tu aż 50 przepysznych, turbo szybkich i prostych przepisów. Dodatkowo aż 5 wartościowych BONUSÓW o łącznej wartości kilkuset złotych!

Jakie smakołyki są w diecie dla zabieganych?

✅Nocne owsianki jak a’la ciacho marchewkowe, sernikowa i pistacjowa🤫
✅Jeszcze więcej wrapów, tostów, kanapek czy Croissantów😀
✅Pancakes brownie🥞
✅Desery jak Ptasie delicje mleczko, cytrynowy serniczek czy baskijski 😎
✅Lunchboxy z makaronem🥗
✅Truskawki w czekoladzie czy zwykłe lody🔥
✅Bowle – sushi i meksykanśki z nachosami😎🍱
✅Jednogarnkowe makarony 🍝
✅I wiele, wiele innych ❗🤫

Cudownie sycący i słodki wysokobiałkowy omlet banoffe idealny na diecie
Czas przygotowania: 20 minut
Ilość porcji: 1
Kcal: 316.1

Składniki

✅2 sztuki jajek
✅ pudding proteinowy o smaku słonego karmelu
✅garść truskawek
✅0.5 banana
✅2 łyżki erytrolu
✅1 łyżka mąki orkiszowej
✅1 łyżka budyniu waniliowego
✅0.5 łyżeczki proszku do pieczenia
✅odrobina oliwy lub oleju kokosowego do przetarcia patelni

Sposób przygotowania

1. Rozgrzej olej lub masło i dodaj pokrojonego w plastry banana, podduś pod przykryciem około 2-3 minut.
2. W międzyczasie zmiksuj jajka, erytrol, budyń, mąkę i proszek do pieczenia.
3. Powstałą masą zalej banany i smaż omlet pod przykryciem na średniej mocy przez około 5-6 minut, następnie obróć omlet na drugą stronę- polecam metodę z talerzem i smaż jeszcze 3-4 minuty.
4. Omlet posmaruj puddingiem i dodaj pokrojone owoce.

✨ Fit Rada: Jeśli masz więcej czasu, to oddziel białka i ubij je na sztywną pianę. Pudding proteinowy możesz wybrać o dowolnym smaku albo wybrać skyr waniliowy. Resztę banana wykorzystaj w innych przepisach lub pokrój w plastry i zamroź.

WARTOŚCI ODŻYWCZE:

316.1 kcal Białko: 20.7 g Tłuszcz: 13.6 g Węglowodany: 27.3 g Błonnik: 1.7 g

 

Jeśli chcesz jeść takie dobroci na diecie, to koniecznie wypróbuj moją dietę dla zabieganych i schudnij bez uczucia głodu!

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!