img_20161229_122518_361

Smoothie to doskona艂y spos贸b nie tylko na zdrowe rozpocz臋cia dnia, ale jest to mo偶liwo艣膰 przemycenia cennych warto艣ci od偶ywczych i witamin z owoc贸w czy warzyw za kt贸rymi nie przepadamy.

Dlatego nie warto rezygnowa膰 z jedzenia buraczk贸w (je艣li jak ja za nimi nie przepadacie ;D) tylko je聽wmiksowa膰 w orze藕wiaj膮cy nap贸j 馃檪

A jak uwielbiacie to ten przepis jest tym bardziej dla Was 馃檪

Nie ma wym贸wek ! 馃檪

Zamiast suplementowa膰 si臋 witaminy i minera艂ami z tabletek (kt贸re i tak nie dzia艂aj膮 -> o tym ju偶 wkr贸tce! )

wystarczy zmiksowa膰 troch臋 warzyw i owoc贸w i dbamy o swoje zdrowie NATURALNIE!

Idealna opcja na II 艣niadanie czy podwieczorek, wystarczy zmiksowa膰 i zabra膰 ze sob膮! :)))

Robi si臋 w 3 minuty, a w jednej porcji smoothie spe艂nimy dziennie zapotrzebowanie na witamin臋 C !

A w jednej porcji to tylko 115 kilokalorii!!! :)))

Bo kto powiedzia艂, 偶e dieta musi by膰 niesmaczna, monotonna i za kar臋? 馃檪

WCALE NIE MUSI, A NAWET MUSI BY膯 SMACZNA, UROZMAICONA I JEDZONA Z PRZYJEMNO艢CI膭-

to jest klucz do sukcesu i uzyskania wymarzonej figury! :)))

Niskokalorycznie, zdrowo i kolorowo! :)))

Dzisiejsze smoothie obfituje w przeciwutleniacze, dzi臋ki kt贸rym zachowamy m艂ody wygl膮d i wspomo偶emy zdrowie!

Przeciwutleniacze maj膮 dzia艂anie przeciwnowotworowe, zmniejszaj膮 ryzyko chor贸b serca, nadci艣nieniu, odk艂adaniu si臋 blaszki mia偶d偶ycowej, cukrzycy.

Zawarty w burakach kwas foliowy wspiera uk艂ad krwiono艣ny organizmu i zapobiega anemii.

艢wietn膮 w艂a艣ciwo艣ci膮 buraka (a w zasadzie jego soku) jest zawarto艣膰 azotan贸w, dzi臋ki kt贸rym zwi臋ksza si臋 wydolno艣膰 fizyczna oraz si艂a mi臋艣ni (dok艂adnie o tym ju偶 nied艂ugo! :))) , dlatego dla os贸b trenuj膮cych i aktywnych fizycznie sok z buraka to must have w diecie! 馃檪

Czas na przepis!

P.S Zrobienie smoothie zajmie Ci dok艂adnie tyle czasu co przeczytanie tego przepisu, wi臋c na pewno znajdziesz na to czas! 馃檪

img_20161229_124408_423

Sk艂adniki na 2 porcje

p贸艂 du偶ego buraka lub 1 艣redni

2 pomara艅cze

p贸艂 lub ca艂a cytryna

p贸艂 banana (mo偶na ca艂o艣膰, wtedy smoothie b臋dzie s艂odsze, ja wol臋 je w wersji kwaskowej ;D

Spos贸b przygotowania

Buraka umyj, po艂贸wk臋 obierz ze sk贸ry i pokr贸j na mniejsze kawa艂ki.

Pomara艅cz臋 umyj i obierz ze sk贸rki podziel na mniejsze kawa艂ki.

Dorzu膰 banana, dodaj wyci艣ni臋ty sok z cytryny (mo偶na wrzuci膰 ca艂膮 cytryn臋 bez sk贸rki) zalej owoce wod膮 i zmiksuj do uzyskania jednolitej konsystencji.

W zale偶no艣ci od preferencji dodaj wi臋cej soku z cytryny,aby by艂o bardziej kwaskowe lub banana,aby uzyska膰 s艂odycz :)))

U mnie 艣wietnie sprawdza si臋 blender od Russel Hobbs (model Russell Hobbs Aura Mix & Go Pro 22340-56), gdzie wrzucam do butelki owoce i miksuj臋 i od razu mog臋 zabra膰 ze sob膮, bez brudzenia kolejnych naczy艅, 艣wietna sprawa! :)))

img_20161229_120752_382

Prawda, 偶e apetycznie wygl膮da? 馃檪

Smacznego! :)))

Warto艣ci od偶ywcze: dla 1 porcji

deser-na-diecie-dla-insulinoopornych-fit-deser-szwarcwaldzki
Przepisy

Fit deser szwarcwaldzki

Deser szwarcwaldzki na diecie鉂 Oczywi艣cie, 偶e tak鈥 Takie pyszno艣ci zjesz ze mn膮 na diecie. Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie鈥 S艂odycze na diecie 鉂

fit-serniczek-na-diecie-bez-pieczenia-odchudzanie-fit-deser-szybka-dieta
Przepisy

Fit serniczek na zimno z owocami

Zastanawia艂a艣 si臋 kiedy艣, ile razy poddawa艂a艣 si臋 na diecie, bo zjad艂a艣 jaki艣 kawa艂ek ciasta na diecie 鉂 鈥濨o nie da艂am rady nawet nie je艣膰 g艂upich

owsianka-oreo-na-diecie-odchudzaj膮ca-fit-dieta-szybka
Przepisy

Owsianka Oreo, czyli idealna owsianka na diecie

Nie wiem czy wiesz, ale.. Tworz臋 najpyszniejsze owsianki! Dzisiaj mam dla Ciebie moj膮 najnowsz膮 ulubion膮 owsiank臋, czyli… OWSIANK臉 OREO!聽 Robi si臋 b艂yskawicznie, jest przepyszna i

CHCESZ JE艢膯 CO CHCESZ I CHUDN膭膯?

Wypr贸buj BEZP艁ATNIE 15 przepis贸w z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie!