img_20161229_122518_361

Smoothie to doskona艂y spos贸b nie tylko na zdrowe rozpocz臋cia dnia, ale jest to mo偶liwo艣膰 przemycenia cennych warto艣ci od偶ywczych i witamin z owoc贸w czy warzyw za kt贸rymi nie przepadamy.

Dlatego nie warto rezygnowa膰 z jedzenia buraczk贸w (je艣li jak ja za nimi nie przepadacie ;D) tylko je聽wmiksowa膰 w orze藕wiaj膮cy nap贸j 馃檪

A jak uwielbiacie to ten przepis jest tym bardziej dla Was 馃檪

Nie ma wym贸wek ! 馃檪

Zamiast suplementowa膰 si臋 witaminy i minera艂ami z tabletek (kt贸re i tak nie dzia艂aj膮 -> o tym ju偶 wkr贸tce! )

wystarczy zmiksowa膰 troch臋 warzyw i owoc贸w i dbamy o swoje zdrowie NATURALNIE!

Idealna opcja na II 艣niadanie czy podwieczorek, wystarczy zmiksowa膰 i zabra膰 ze sob膮! :)))

Robi si臋 w 3 minuty, a w jednej porcji smoothie spe艂nimy dziennie zapotrzebowanie na witamin臋 C !

A w jednej porcji to tylko 115 kilokalorii!!! :)))

Bo kto powiedzia艂, 偶e dieta musi by膰 niesmaczna, monotonna i za kar臋? 馃檪

WCALE NIE MUSI, A NAWET MUSI BY膯 SMACZNA, UROZMAICONA I JEDZONA Z PRZYJEMNO艢CI膭-

to jest klucz do sukcesu i uzyskania wymarzonej figury! :)))

Niskokalorycznie, zdrowo i kolorowo! :)))

Dzisiejsze smoothie obfituje w przeciwutleniacze, dzi臋ki kt贸rym zachowamy m艂ody wygl膮d i wspomo偶emy zdrowie!

Przeciwutleniacze maj膮 dzia艂anie przeciwnowotworowe, zmniejszaj膮 ryzyko chor贸b serca, nadci艣nieniu, odk艂adaniu si臋 blaszki mia偶d偶ycowej, cukrzycy.

Zawarty w burakach kwas foliowy wspiera uk艂ad krwiono艣ny organizmu i zapobiega anemii.

艢wietn膮 w艂a艣ciwo艣ci膮 buraka (a w zasadzie jego soku) jest zawarto艣膰 azotan贸w, dzi臋ki kt贸rym zwi臋ksza si臋 wydolno艣膰 fizyczna oraz si艂a mi臋艣ni (dok艂adnie o tym ju偶 nied艂ugo! :))) , dlatego dla os贸b trenuj膮cych i aktywnych fizycznie sok z buraka to must have w diecie! 馃檪

Czas na przepis!

P.S Zrobienie smoothie zajmie Ci dok艂adnie tyle czasu co przeczytanie tego przepisu, wi臋c na pewno znajdziesz na to czas! 馃檪

img_20161229_124408_423

Sk艂adniki na 2 porcje

p贸艂 du偶ego buraka lub 1 艣redni

2 pomara艅cze

p贸艂 lub ca艂a cytryna

p贸艂 banana (mo偶na ca艂o艣膰, wtedy smoothie b臋dzie s艂odsze, ja wol臋 je w wersji kwaskowej ;D

Spos贸b przygotowania

Buraka umyj, po艂贸wk臋 obierz ze sk贸ry i pokr贸j na mniejsze kawa艂ki.

Pomara艅cz臋 umyj i obierz ze sk贸rki podziel na mniejsze kawa艂ki.

Dorzu膰 banana, dodaj wyci艣ni臋ty sok z cytryny (mo偶na wrzuci膰 ca艂膮 cytryn臋 bez sk贸rki) zalej owoce wod膮 i zmiksuj do uzyskania jednolitej konsystencji.

W zale偶no艣ci od preferencji dodaj wi臋cej soku z cytryny,aby by艂o bardziej kwaskowe lub banana,aby uzyska膰 s艂odycz :)))

U mnie 艣wietnie sprawdza si臋 blender od Russel Hobbs (model Russell Hobbs Aura Mix & Go Pro 22340-56), gdzie wrzucam do butelki owoce i miksuj臋 i od razu mog臋 zabra膰 ze sob膮, bez brudzenia kolejnych naczy艅, 艣wietna sprawa! :)))

img_20161229_120752_382

Prawda, 偶e apetycznie wygl膮da? 馃檪

Smacznego! :)))

Warto艣ci od偶ywcze: dla 1 porcji

jak-unikn膮膰-efektu-jojo-na-diecie
Artyku艂y dietetyczne

Jak unikn膮膰 efektu jo-jo na diecie?

Dzisiaj kilka s艂贸w o efekcie jo-jo,聽 o kt贸rym pewnie s艂ysza艂a艣 nie raz albo nawet ten problem Ciebie dotyczy. 聽 Zaczn臋 dosy膰 radiowo, stwierdzeniem „Ameryka艅scy naukowcy…” …ale niestety mo偶emy si臋 艣mia膰

deser-na-diecie-dla-insulinoopornych-fit-deser-szwarcwaldzki
Przepisy

Fit deser szwarcwaldzki

Deser szwarcwaldzki na diecie鉂 Oczywi艣cie, 偶e tak鈥 Takie pyszno艣ci zjesz ze mn膮 na diecie. Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie鈥 S艂odycze na diecie 鉂 Reese’s鉂 Ciasto ze 艣liwkami 鉂 Serniczek oreo鉂 Lody鉂 Batony

CHCESZ JE艢膯 CO CHCESZ I CHUDN膭膯?

Wypr贸buj BEZP艁ATNIE 15 przepis贸w z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie!