Nie jest tajemnicą, że uwielbiam słodycze… A te zdrowe najbardziej 🙂 Dzisiejsze propozycja to marchewkowe ciasteczka, bez pieczenia! Nawet jeśli masz dwie lewe ręce do pieczenia, te ciasteczka na pewno Ci wyjdą! 🙂

Robi się je błyskawicznie, są pyszne i zdrowe! 🙂

Potrzebne są Ci jedynie daktyle, orzechy włoskie, wiórki kokosowe, marchewka i miód ! 🙂 I trochę przypraw takich jak cynamon i imbir! 🙂 I blender ! 🙂

Obawiasz się, że daktyle zawierają sporo cukru? Tak to prawda, ale udowodniono, że codzienne spożycie nawet 100 gram daktyli, nie wpływa na podniesienie stężenie cukru we krwi, poza tym daktyle zawierają sporo błonnika, dzięki czemu poprawia nam się perystaltyka jelit-usprawnia ich pracę oraz obniża poziom cholesterolu oraz trójglicerydów we krwi.  Zawierają mnóstwo przeciwutleniaczy, które chronią nasz organizm przed niekorzystnymi antyrodnikami oraz opóźniają procesy starzenia.

Daktyle również są kopalną minerałów!

W przeciwieństwie do naszego powszechnie używanego cukru-sachorozy są zdrowe! 🙂 Sachoroza nie ma takich właściwości 😉 Cukier cukrowi nie równy 🙂

I świetnie się sprawdzają w zdrowych słodyczach, to one nam wszystkie składniki zlepiają ze sobą! 🙂

Zamiast formy kuleczek można zrobić klasycznego batona 🙂

DSC_9742Składniki na około 12 kuleczek

1/2 szklanki orzechów włoskich

1/2 szklanki wiórków kokosowych

5-6 daktyli

2 marchewki (około 100 g)

2 łyżeczki miodu

szczypta cynamonu

szczypta imbiru

Przygotowanie

Umyj i obierz marchewki i zetrzyj na tarce o małych oczach.

Orzechy zmiel w blenderze dodaj, wiórki kokosowe, daktyle, miód i przyprawy i zmiksuj. (Można dodać więcej miodu)

Dodaj marchew i miksuj aż wszystko się połączy.

Sformułuj kuleczki i obtocz w wiórkach kokosowych.

Pralinki już są gotowe do spożycia, ale najlepiej zostawić je na kilak godzin w lodówce, będą lepsze 🙂

DSC_9730-2Smacznego! :)))

Wartości odżywcze w 1 pralince

podpis

Całe życie porzucałaś dietę z powodu braku czasu na przygotowanie posiłków?

To nie Twoja wina, nie wiedziałaś, że można inaczej!

Wypróbuj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY  Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KTÓRYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW NIE ZAJMIE TOBIE WIĘCEJ NIŻ 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posiłków!

A dodatkowo bez sztywnych jadłospisów, wybierając przepisy, na które masz dzisiaj ochotę!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygląda ta dieta od środka!

fit sernik idealny na diecie wysokobiałkowy
Przepisy

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek

Fit sernik, czyli przepis na dietetyczny serniczek- idealny na diecie i Święta Szukasz przepisu na prosty sernik w wersji fit, który pokocha cała Twoja rodzina? To trafiłaś idealnie- dziś mam dla Ciebie

Przepisy

Fit gofry, czyli idealne gofry na diecie

Gofry na słodko na dietetyczną kolację lub śniadanie Gofry na słodko to turbo szybki i łatwy do przygotowania posiłek idealny na diecie dla osób zabieganych. Bez ubijania białka – tylko wymieszać, upiec i zjeść. Wychodzę

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!