cudnie-2Macie ochot臋 na prosty w przygotowaniu, zdrowy i niskokaloryczny deser? Do tego smaczny? :))) Bogaty w kwasy omega3 , wap艅 i magnez?

Kokosowy pudding smakuje 艣wietnie z owocami lub musami owocowymi, a robi si臋 b艂yskawicznie i praktycznie sam!

Wystarczy, 偶e przemieszasz聽 dasz do lod贸wki na noc, a rano masz gotowy deser! 馃檪

Nasiona chia (sza艂wii hiszpa艅skiej) jest coraz bardziej popularna i uznawana za kolejny magiczny superfoods, dzi臋ki kt贸remu b臋dziemy pi臋kni, m艂odzi i oczywi艣cie szczupli.

Czy rzeczywi艣cie ma tak cudowne w艂a艣ciwo艣ci?

Co chwil臋 na rynek wchodz膮 kolejne coraz bardziej egzotyczne produkty spo偶ywcze, reklamowane jako cudowne odkrycia, bez kt贸rych zdrowa dieta nie ma sensu.

W swojej pracy zawodowej codziennie bilansuj膮c diety swoim podopiecznym, widz臋, 偶e 

nowe, drogie i egzotyczne produkty nie s膮 koniecznie….

… ba, nawet wcale potrzebne, 偶eby dostarczy膰 wszystkich witamin i minera艂贸w, prowadzi膰 zdrowy tryb 偶ycia i schudn膮膰.

Dlatego bardzo sceptycznie podchodz臋 do ka偶dej nowo艣ci i p贸ki nie zobacz臋 bada艅 naukowych, 偶e dany produkt , rzeczywi艣cie ma dane w艂a艣ciwo艣ci to nie uwierz臋 馃檪

Zdrowy rozs膮dek przede wszystkim 馃檪

Wracaj膮c do nasion chia, to rzeczywi艣cie s膮 藕r贸d艂em kwas贸w omega3,聽 wapnia, magnezu, fosforu i manganu oraz b艂onnika i rzeczywi艣cie ca艂kiem sporo jest tych sk艂adnik贸w w nich

Konkretniej w dw贸ch 艂y偶kach znajdziemy 5 g kwas贸w omega 3, 8 g b艂onnika, 5 g bia艂ka oraz 30% dziennego zapotrzebowania na magnez i mangan, 20% na wap艅 i fosfor i dostarczymy organizmowi 110 kcal.

Dzi臋ki zawarto艣ci kwas贸w omega 3 i b艂onnika, obni偶a st臋偶enie „z艂ego ” cholesterolu, zapobiega mia偶d偶ycy, chorobom jelit, serca, cukrzycy typu 2 oraz insulionoporno艣ci, pomaga w zaparciach oraz usprawnia perystaltyk臋 jelit, poch艂ania metale ci臋偶kie z organizmu

Rzeczywi艣cie jest to warto艣ciowy i ciekawy produkt, jako dodatek do codziennej zdrowej diety sprawdzi si臋, ale nie uwa偶am, 偶e zawiera substancje,na kt贸re ci臋偶ko pokry膰 zapotrzebowanie w codzinenej diecie. Wap艅 pokryjemy z produkt贸w nabia艂owych, b艂onnik z produkt贸w ro艣linny i produkt贸w pe艂noziarnistych, 艂atwiej przyswajalne kwasy omega 3 znajduj膮 si臋 w rybach, a magnez i r贸wnie偶 kwasy omega 3 znajdziemy w orzechach w艂oskich.

Moj膮 ulubion膮 艣wietn膮 w艂a艣ciwo艣ci膮 nasion chia jest to, 偶e s膮 idealnym zag臋szczaczem, dlatego 艣wietnie nadaje si臋 do sos贸w, lod贸w i do pudding贸w :))))

Dlatego w mojej kuchni聽 jak i kuchni moich podopiecznych jako zdrowy deser sprawdza si臋 idealnie! :)))

DSC_9622-3

 

Sk艂adniki

2 艂y偶ki chia

150 ml mleka 2% 艣wie偶ego lub ro艣linnego

3 艂y偶ki mleczka kokosowego lub 1,5 艂y偶ki wi贸rk贸w kokosowych (je艣li nie macie mleczka)

艂y偶eczka miodu

gar艣膰 ulubionych owoc贸w

Spos贸b przygotowania

Nasiona zalewamy mlekiem, dodajemy mi贸d i dok艂adnie mieszamy kilka minut, tak aby ka偶de nasionko nasi膮k艂o.

Odstawiamy do lod贸wki na kilka godzin, mo偶na pudding jeszcze przemiksowa膰, ja nie miksuj臋 i uwa偶am, 偶e jest idealny.

Mo偶na w ci膮gu „namaczania” kilka razy pudding przemiesza膰.

Przed spo偶yciem dodajemy owoce :)))

DelektuJEMY :)))

DSC_9625-2Smacznego! :))))

Warto艣ci od偶ywcze

podpis

 

 

 

 

 

Je艣li jeste艣cie zainteresowani, abym stworzy艂a Wam indywidualnie opracowany jad艂ospis聽pod Wasze smaki ,

jednostki chorobowe i styl 偶ycia聽to kliknijcie obrazem i skontaktujcie si臋 ze mn膮! :))))

Zr贸b ten pierwszy krok w kierunku wymarzonej sylwetki! :)))

Stacjonarnie przyjmuj臋 w Tychach i Rudzie 艢l膮skiej. a osoby z innych okolic zapraszam do konsultacji online <3

Szczeg贸艂y tutaj ! :)))

Ca艂e 偶ycie porzuca艂a艣 diet臋 z powodu braku czasu na przygotowanie posi艂k贸w?

To nie Twoja wina, nie wiedzia艂a艣, 偶e mo偶na inaczej!

Wypr贸buj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY聽 Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KT脫RYCH PRZYGOTOWANIE POSI艁K脫W NIE ZAJMIE TOBIE WI臉CEJ NI呕 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posi艂k贸w!

A dodatkowo bez sztywnych jad艂ospis贸w, wybieraj膮c przepisy, na kt贸re masz dzisiaj ochot臋!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygl膮da ta dieta od 艣rodka!

Fit Qurrito, czyli najlepszy (dietetyczny) fast food
Przepisy

Fit Qurrito, czyli najlepszy (dietetyczny) fast food

Je偶eli masz problem z pomys艂ami na szybkie, pyszne i fit przepisy to przed Tob膮 co艣 idealnego na diecie i鈥IE TYLKO 聽 Wi臋kszo艣膰 moich pacjentek i obserwuj膮cych ma problem z bilansowaniem syc膮cych posi艂k贸w i nie wie, co je艣膰, 偶eby schudn膮膰

Wypr贸buj BEZP艁ATNIE 15 przepis贸w z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!