Zapisz si臋 na m贸j newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

Wypr贸buj darmow膮 pr贸bk臋 poradnika „s艂odycze zawsze pod kontrol膮!” kliknij tutaj po wi臋cej szczeg贸艂贸w!

-50% na wszystkie diety z kodem: WIOSNA50 kliknij tutaj, aby wybra膰 diet臋 dla siebie

cudnie-2Macie ochot臋 na prosty w przygotowaniu, zdrowy i niskokaloryczny deser? Do tego smaczny? :))) Bogaty w kwasy omega3 , wap艅 i magnez?

Kokosowy pudding smakuje 艣wietnie z owocami lub musami owocowymi, a robi si臋 b艂yskawicznie i praktycznie sam!

Wystarczy, 偶e przemieszasz聽 dasz do lod贸wki na noc, a rano masz gotowy deser! 馃檪

Nasiona chia (sza艂wii hiszpa艅skiej) jest coraz bardziej popularna i uznawana za kolejny magiczny superfoods, dzi臋ki kt贸remu b臋dziemy pi臋kni, m艂odzi i oczywi艣cie szczupli.

Czy rzeczywi艣cie ma tak cudowne w艂a艣ciwo艣ci?

Co chwil臋 na rynek wchodz膮 kolejne coraz bardziej egzotyczne produkty spo偶ywcze, reklamowane jako cudowne odkrycia, bez kt贸rych zdrowa dieta nie ma sensu.

W swojej pracy zawodowej codziennie bilansuj膮c diety swoim podopiecznym, widz臋, 偶e 

nowe, drogie i egzotyczne produkty nie s膮 koniecznie….

… ba, nawet wcale potrzebne, 偶eby dostarczy膰 wszystkich witamin i minera艂贸w, prowadzi膰 zdrowy tryb 偶ycia i schudn膮膰.

Dlatego bardzo sceptycznie podchodz臋 do ka偶dej nowo艣ci i p贸ki nie zobacz臋 bada艅 naukowych, 偶e dany produkt , rzeczywi艣cie ma dane w艂a艣ciwo艣ci to nie uwierz臋 馃檪

Zdrowy rozs膮dek przede wszystkim 馃檪

Wracaj膮c do nasion chia, to rzeczywi艣cie s膮 藕r贸d艂em kwas贸w omega3,聽 wapnia, magnezu, fosforu i manganu oraz b艂onnika i rzeczywi艣cie ca艂kiem sporo jest tych sk艂adnik贸w w nich

Konkretniej w dw贸ch 艂y偶kach znajdziemy 5 g kwas贸w omega 3, 8 g b艂onnika, 5 g bia艂ka oraz 30% dziennego zapotrzebowania na magnez i mangan, 20% na wap艅 i fosfor i dostarczymy organizmowi 110 kcal.

Dzi臋ki zawarto艣ci kwas贸w omega 3 i b艂onnika, obni偶a st臋偶enie „z艂ego ” cholesterolu, zapobiega mia偶d偶ycy, chorobom jelit, serca, cukrzycy typu 2 oraz insulionoporno艣ci, pomaga w zaparciach oraz usprawnia perystaltyk臋 jelit, poch艂ania metale ci臋偶kie z organizmu

Rzeczywi艣cie jest to warto艣ciowy i ciekawy produkt, jako dodatek do codziennej zdrowej diety sprawdzi si臋, ale nie uwa偶am, 偶e zawiera substancje,na kt贸re ci臋偶ko pokry膰 zapotrzebowanie w codzinenej diecie. Wap艅 pokryjemy z produkt贸w nabia艂owych, b艂onnik z produkt贸w ro艣linny i produkt贸w pe艂noziarnistych, 艂atwiej przyswajalne kwasy omega 3 znajduj膮 si臋 w rybach, a magnez i r贸wnie偶 kwasy omega 3 znajdziemy w orzechach w艂oskich.

Moj膮 ulubion膮 艣wietn膮 w艂a艣ciwo艣ci膮 nasion chia jest to, 偶e s膮 idealnym zag臋szczaczem, dlatego 艣wietnie nadaje si臋 do sos贸w, lod贸w i do pudding贸w :))))

Dlatego w mojej kuchni聽 jak i kuchni moich podopiecznych jako zdrowy deser sprawdza si臋 idealnie! :)))

DSC_9622-3

 

Sk艂adniki

2 艂y偶ki chia

150 ml mleka 2% 艣wie偶ego lub ro艣linnego

3 艂y偶ki mleczka kokosowego lub 1,5 艂y偶ki wi贸rk贸w kokosowych (je艣li nie macie mleczka)

艂y偶eczka miodu

gar艣膰 ulubionych owoc贸w

Spos贸b przygotowania

Nasiona zalewamy mlekiem, dodajemy mi贸d i dok艂adnie mieszamy kilka minut, tak aby ka偶de nasionko nasi膮k艂o.

Odstawiamy do lod贸wki na kilka godzin, mo偶na pudding jeszcze przemiksowa膰, ja nie miksuj臋 i uwa偶am, 偶e jest idealny.

Mo偶na w ci膮gu „namaczania” kilka razy pudding przemiesza膰.

Przed spo偶yciem dodajemy owoce :)))

DelektuJEMY :)))

DSC_9625-2Smacznego! :))))

Warto艣ci od偶ywcze

podpis

 

 

 

 

 

Je艣li jeste艣cie zainteresowani, abym stworzy艂a Wam indywidualnie opracowany jad艂ospis聽pod Wasze smaki ,

jednostki chorobowe i styl 偶ycia聽to kliknijcie obrazem i skontaktujcie si臋 ze mn膮! :))))

Zr贸b ten pierwszy krok w kierunku wymarzonej sylwetki! :)))

Stacjonarnie przyjmuj臋 w Tychach i Rudzie 艢l膮skiej. a osoby z innych okolic zapraszam do konsultacji online <3

Szczeg贸艂y tutaj ! :)))

Ca艂e 偶ycie porzuca艂a艣 diet臋 z powodu braku czasu na przygotowanie posi艂k贸w?

To nie Twoja wina, nie wiedzia艂a艣, 偶e mo偶na inaczej!

Wypr贸buj moje EKSPRESOWE ELASTYCZNE DIETY聽 Z GOTOWYMI PRODUKTAMI Z BIEDRONKI LUB LIDLA, W KT脫RYCH PRZYGOTOWANIE POSI艁K脫W NIE ZAJMIE TOBIE WI臉CEJ NI呕 20 MINUT DZIENNIE!

Bez stania w garach godzinami, bez skomplikowanych posi艂k贸w!

A dodatkowo bez sztywnych jad艂ospis贸w, wybieraj膮c przepisy, na kt贸re masz dzisiaj ochot臋!

Obejrzyj filmik i zobacz jak wygl膮da ta dieta od 艣rodka!

polecane-produkty-na-diecie-z-biedronki-skuteczna-dieta
Artyku艂y dietetyczne

5 polecanych produkt贸w na diecie z Biedronki

Dzisiaj przygotowa艂am dla Ciebie kilka produkt贸w, kt贸re warto wdro偶y膰 do swojego jad艂ospisu, je艣li chcesz zaoszcz臋dzi膰 kilokalorie i by膰 syt膮 na diecie (i nie tylko). To s膮 produkty, kt贸re cz臋sto rozpisuj臋 w swoich dietach

s艂odycze-bez-cukru-z-biedronki-s艂odycze-na-diecie-dietetyk-poleca
Artyku艂y dietetyczne

5 polecanych s艂odyczy bez dodatku cukru z Biedronki

Zastanawia艂a艣 si臋 kiedy艣, ile razy poddawa艂a艣 si臋 na diecie, bo zjad艂a艣 co艣 „zakazane鈥 s艂odycze 鈥濨o nie da艂am rady nawet nie je艣膰 g艂upich batonik贸w,聽 ju偶 nigdy nie schudn臋鈥 Czy potem by艂a艣 pe艂na

9-pomys艂贸w-na-szybkie-ekspresowe-dietetyczne-posi艂ki-produkty-z-biedronki
Artyku艂y dietetyczne

9 pomys艂贸w na ekspresowe dietetyczne posi艂ki z Biedronki

Nie masz czasu na gotowanie鉂 Nawet maj膮c tylko 20 MINUT DZIENNIE mo偶esz od偶ywia膰 si臋 zdrowo i… chudn膮膰 鉂楌煡 Mo偶esz chudn膮膰 i uzyska膰 wymarzon膮 sylwetk臋, wybieraj膮c to co chcesz zje艣膰 z ekspresowych przepis贸w

Wypr贸buj BEZP艁ATNIE 15 przepis贸w z mojej kultowej diety elastycznej.
Nawet nie poczujesz, 偶e jeste艣 na diecie. Jesz co chcesz i chudniesz!