Zapisz się na mój newsletter i odbierz 3 dni zimowej diety!

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWY MINI KURS AUDIO   „JAK WYJŚĆ Z BŁĘDNEGO KOŁA ODCHUDZANIA I NIE BYĆ WIECZNIE NA DIECIE?”  KLIKNIJ TUTAJ I ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

dlaczego-warto-jeść-regularnie-odchudzanie-skuteczna-dieta

Na pewno wiele razy słyszałaś, że warto jeść regularnie…

Że jest to ważny element diety odchudzającej…

Ale czy zastanawiałaś się kiedyś dlaczego?

Czy to rzeczywiście ma takie znaczenie?

Przede wszystkim pamiętaj, że regularność posiłków to niekoniecznie jedzenie zawsze z zegarkiem w ręku!

Czy wstawanie o 7 rano w weekend, żeby posiłki były o tej samej porze…

Ważne jest to, żeby przerwa między posiłkami nie była za długa, a nie to, że posiłki mają być zjedzone co do minuty…

jak-zacząć-jeść-regularnie-dietetyk-tychy-insulinooporność-tania-dieta-online
  • Zapobiega napadowym objadaniem się po pracy, gdy jesteś wilczo głodna to zjesz więcej kalorii niż gdybyś cały dzień jadła regularnie. Znasz to uczucie, że ciągle jesz, a nie jesteś najedzona?
    Bardzo często tak jest, gdy cały dzień z powodu natłoku obowiązku nie jemy, a gdy stres opadnie odczuwa się głód i można zjeść dosłownie „konia z kopytami”.
    To też jest częsty błąd osób na niskokalorycznych dietach- cały dzień mało jedzą, co w pracy jest łatwe to wieczorem „łamią się”, bo odczuwają po prostu głód.
    Dlatego regularne dostarczanie zbilansowanych posiłków jest tak ważne, aby w tej diecie też wytrwać do osiągniecia wymarzonych rezultatów, a nie poddać się (bo kto długo wytrzyma na głodówce?).
  • Ochrona przed podjadaniem między posiłkami, wiedząc, że za chwilę masz zaplanowany posiłek to nie będziesz sięgać po jakieś przekąski, bo nie będziesz chciała marnować posiłku, który wcześniej przygotowałaś, bo będzie szkoda go po prostu wyrzucić.
  • Zapobieganie spadku cukru we krwi, co oznacza, że będziesz mieć większą koncentracje w pracy, wydajniej pracować, mieć lepszą produktywność oraz mieć lepszą pamięć, bo mózg będzie odżywiony regularnie!
    A to bardzo częste zgłaszane problemy w gabinecie dietetycznym, a rozwiązanie czasem jest właśnie tak proste! Wystarczy dawać mózgowi regularną dawkę energii!
  • Nieregularne posiłki zwiększają poziom insuliny oaz pogarszają profil lipidowy, dlatego jeśli masz insulinooporność lub problemy z cholesterolem regularne posiłki będą kluczowe dla poprawy tych parametrów!

Mam nadzieję, że te argumenty przekonały Ciebie do jedzenia regularnych posiłków, a jeśli jesteś ciekawa jak zacząć jeść regularnie to kliknij tutaj, aby je poznać i zmienić swoje nawyki!

Jeśli chciałabyś jeść pysznie, chudnąć bez poczucia, że jesteś na diecie to wypróbuj moją zimową gotową dietę!!

Gotowa dieta to takie narzędzie, dzięki któremu już nie musisz się zastanawiać co jeść, kiedy jeść, bo zrobiłam i zaplanowałam to za Ciebie!

  • Dieta klasyczna, dla osób, które nie eliminują żadnych produktów, jedzą mięso i nabiał.
  • Dieta wegetariańska, dla osób, które chcą zacząć lub już jedzą roślinnie, nie jedzą mięsa, ale jedzą nabiał i jaja.
  • Dieta dla insulinoopornych, jadłospis stworzony na podstawie niskiego indeksu glikemicznego, przeznaczony dla osób, które chcą poprawić insulinoowrażliwość i powrócić do zdrowia.
4 lub 5 posiłków!
 
7, 14 lub 28 dni przepysznej jesiennej diety!
 

Kaloryczności diet są stworzone od 1500 kcal do 2300 kcal

Jeśli nie wiesz jaką kaloryczność wybrać napisz do mnie wiadomość prywatną lub maila dietetyczniezakrecona@gmail.com chętnie pomogę! 

(podaj swój wiek, masę ciała, wzrost, aktywność fizyczną i rodzaj pracy, którą wykonujesz) a ja pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność! 

fit-serniczek-na-diecie-bez-pieczenia-odchudzanie-fit-deser-szybka-dieta
Przepisy

Fit serniczek na zimno z owocami

Zastanawiałaś się kiedyś, ile razy poddawałaś się na diecie, bo zjadłaś jakiś kawałek ciasta na diecie ❓ „Bo nie dałam rady nawet nie jeść głupich

owsianka-oreo-na-diecie-odchudzająca-fit-dieta-szybka
Przepisy

Owsianka Oreo, czyli idealna owsianka na diecie

Nie wiem czy wiesz, ale.. Tworzę najpyszniejsze owsianki! Dzisiaj mam dla Ciebie moją najnowszą ulubioną owsiankę, czyli… OWSIANKĘ OREO!  Robi się błyskawicznie, jest przepyszna i

Artykuły dietetyczne

Jak wyjść z błędnego koła odchudzania?

Ile razy słyszałaś: „Proszę się więcej ruszać i mniej jeść”? Od koleżanki, rodziców czy lekarza? Jakby to było takie proste… Oczywiście, żeby schudnąć trzeba być

CHCESZ JEŚĆ CO CHCESZ I CHUDNĄĆ?

Wypróbuj BEZPŁATNIE 15 przepisów z mojej kultowej diety elastycznej.

Nawet nie poczujesz, że jesteś na diecie!